Gå til innhold

Jubel og glede!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

UL i dag hos fantastiske Ove Mortensen hos Smestadgynekologene:-) Alt var akkurat som det skulle være med bankende hjerte, og han gjorde grundig både GU,undersøkte mormunnen og intravaginal UL. Vi var t.o.m. enige om at termin er 17.mai! Fikk med bilde og nå sitter jeg bare i sofaen og smiler:-) Gleder meg til ny UL i uke 12 og da tar jeg med mannen også....han skal jo være med på fødsel,så han må jo tåle en GU;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :) Fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt. Tenk å få bilde av den lille <3 Gleder meg så utrolig mye!

MEN noe jeg ikke har tenkt på før nå er at på første UL (tidlig - uke 10) så blir det jo innvendig mest sannsynlig. Og sambo skal være med. Hehe, dette slo meg først nå og kjenner at det ikke er HELT greit :P Men må vel bare bli vant til det ;) hehe..

Skrevet

Så deilig å få bekreftet at det er noen der inne og at alt så bra ut :-) Gleder meg til jeg skal, men det blir ikke før i uke 11-12 tenker jeg.

I forrige svangerskap hadde jeg utvendig UL på Volvat i uke 11 , men ser at de nå kun har innvendig fram til uke 14

Går helt greit å ha med samboern på det synes jeg altså, han så det meste i forrige svangerskap + fødsel, hehe...

Skrevet

Det er jo bare så teit. Forfor skal det være rart om kjærste er med på invendig ul da? han har da sett deg nedentil mange ganger før eller? hm merkelig syns nå jeg...Dette har de bare godt av å se, hvordan en gyn.undersøkelse er for oss:) hihi

Min sambo bare gleder seg til å se nurket, har ikke falt meg inn at dette skulle være flaut :D Her deler vi alt ;)

Skrevet

Manne86: Du har selvfølgelig rett:-) Tenkte at det ville blir litt"kleint" så tok han ikke med denne gangen....men angret skikkelig når jeg var der,for han fikk jo ikke delt den flotte opplevelsen med meg som det var å se det lille rusket! Han skal helt klart være med neste gang og gleder seg veldig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...