Gå til innhold

Erfaringer med Clearblue + testene

Anbefalte innlegg

Ut på formiddagen i dag (9 DPO) greide jeg ikke holde meg mer. Jeg har hatt mitt første IVF forsøk og ble plutselig litt for spent.

Jeg vet at 9 DPO og ikke morgenurin ikke anbefales på noen måte, men den ble positiv før kontrollstreken kom opp! Hvertfall trodde jeg det... Streken var syltynn og svak, men tydelig. Nå tre timer etterpå får jeg kun øye på den i sterkt dagslys.

Jeg leser rundt om på nettet at slike tynne streker på CB testene så godt som alltid er falsk positiv. Jeg har aldri hatt annet enn blendahvite tester, så jeg lurer så fryktelig på hva dette kan bety!

Noen som har erfaring med slike syltynne, svake CB tester? Og var du gravid da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143672987-erfaringer-med-clearblue-testene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er det mange som får falsk positivt på disse testene:(

Jeg tok to slike og begge var positive, og da var jeg gravid. men tok også flere billigstrimler for å bekrefte.

Men mine streker var ikke syltynne, de var svake, men like tykke som kontrollstreken.

Ønsker deg lykke til og anbefaler at du venter litt og tar en annen type test:)

Hei,

Jeg har brukt clearblue mange ganger.

Tynn strek betyr dessverre negativ test. Tykk strek er positiv uansett om den svak eller sterk. Hvis du googler synålstrek+cb så vil du se bilde av tester som har en slik strek.

Men siden du tester så tidlig så kan det jo godt hende at du er gravid likevel:)

Lykke til!

Jeg fikk en syltynn strek, som en sytråd, på clearblue for en tid tilbake og var ikke gravid. Ble kjempe glad da jegså den, men leste også at flere andre hadde fått falske forhåpninger. Så hadde jeg vært deg hadde jeg fått tak i en Anne type test og testa på nytt.

Krysser fingrene for at du er gravid!

Det var nok en falsk positiv test ja... Har tatt x-antall tester etter denne og de har alle vært så negative som de kan få blitt.

Som om ikke nedturen er stor nok etter å ikke lykkes gang på gang om ikke tester skal sende deg til himmels før de kaster deg rett ned i kjelleren igjen. Clearblue er hvertfall bannlyst her fra nå!

Jeg fikk slik tynn strek, men jeg er 11 dager over mensen og har en helt stabil 28dagers syklus :-P Men så på neste var kontrollstreken tynnere og teststreken tykk, merkelig og siste så helt normal ut men ikke kjempe sterk:-P Så jeg vil ta en digital etter helgen bare for å dobbeltsjekke heeelt men rart om jeg ikke skulle være det når jeg er 11 dager over mensen også :-P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...