♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Ble satt igang 11.10 , 9 dager på overtid med en modningstab. kl. 08.00 Fikk en ny tab klokken 13.00 D klokka var 15.00 begynte riene av seg selv, disse var overlevbare men kom tett og jeg fikk lystgass mens jeg hang i prekestolen. Klokka ca 17.00 gikk vannet og hadde da 5 cm åpning. Riene ble hardere og fikk satt epedural etter en stund da det kun var 30-60 sek pause mellom riene...puh...var sinnsyke rier i forhold til sist fødsel som startet av seg selv. Gosh så godt det var med epedural! Klokka halv ni ble det satt drypp for å få gang på riene igjen, og ti på startet pressriene,som også var helt enorme! 18 min senere kom lillebror ut med navlesnoren rundt halsen stakkars! Alt er bare bra med han,og han sover i ett! Så herlig! Sender masse fødestøv til dere som venter på å treffe deres små! Det er såå verdt all venting og smerte! Lykke til!
Gurine og gulla Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Gratulerer så mye. kos dere med det lille familiemedlemet:)
Maybeline Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Gratulerer masse til deg. Godt å høre at å bli igangsatt ikke trenger ende i en skrekkhistorie =)
81-Mamma<3<3 Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer sååå mye!!! Har sett etter deg her inne, og regnet m han var kommet siden du ikke hadde skrevet på en stund! Kos dere masse masse!!! Så håper jeg vi får litt fint vær i Stavanger resten av høsten, så vi høstmødre får kommet oss litt ut også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå