Fiemamma Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hei jenter! Jeg er ei jente på 27 fra Trondheim, ingen barn fra før. Jeg og min kjære har vært prøvere siden tidlig i sommer, ca.5 måneder nå. Ingenting skjer og mensen kommer derfor ubestilt fra min side hver bidige måned. Av ulike årsaker begynner jeg å miste motet, og min sambo er også redd det feiler oss noe. For å ikke føle meg så alene med frustrasonen, og kunne dele tanker om ting med andre damer som prøver å bli mor, kom jeg på en ide om å finne en "prøve-venninne" her inne, og særlig morsomt hadde det vært om du/dere har ca. samme alder og bor i Trondheim. Jeg snakker mye med min partner om denne prøvingen, men mangler synspunkt fra samme kjønn. Jeg tror vi føler annerledes på dette med prøving avhengig av hvilken kjønnsrolle det er i partnerskapet. Jeg ønsker meg altså venninne® som jeg kan dele tanker og erfaringer med, tips og triks osv. Hvem vet, kanskje greier vi å bli gravide ganske samtidig og kan møtes på trilleturer når knøttene har kommet til verden:) Jeg adder gjerne på facebook/msn. Noen som er gira? Klem fra Sophie =)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Hei Sophie! Kan du ikke bli med på skravletråden vår, "Gullfiskbollen"? Vi er mange her som prøver å bli gravide, og skravler om alt Velkommen!
Ming82 Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hei Sophia Kom til oss i "Gullfiskbollen" Der er det mange i din situasjon. Og jeg bor også i Trondheim Er litt eldre enn deg da, 29 år her
***Curious*** Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Heihei! Dette høres jo ut som meg! Jeg er 27, vi bor i Trondheim og har prøvd på vår første siden mai :D
Fiemamma Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2011 Heia! Ja tusen takk, det var et bra forslag, jeg er helt elendig på disse forumene og datagreiene:) Blir med i gullfiskbollen jeg vet du! =)
Fiemamma Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2011 Hallo! Så gøy! Er det ikke spennende? Jeg holder ikke ut dette jeg! Hehe=) Jeg får liksomsymptomer hver måned og blir like nedstemt hver gang tanta kommer. Hvor i Tr.Heim bor dere? Vi bor i Romolslia
Ming82 Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Duber hjertelig velkommen til oss Du også Curious Mange av oss der som er i samme situasjon. Kjenner liksomsymptomer hver måned Vi bor på Fossegrenda. Romoslia...hm...ikke helt sikker på hvor det er, selvom jeg har bodd her i ti år
Magica-von-Tryll Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Hei Bor også i Trondheim. Nardo. Er hele 32 år jeg da, og i gang med å forsøke å få barn nr. to. Blir en attpåklatt siden førstemann er hele 13 år. . Er i første pp så har ikke rukket å bli så utålmodig ennå jeg, men kommer sikkert etterhvert.
***Curious*** Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Bor ved Flatåsen Riktig sie av byen ;D;D
Ming82 Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Hopp inn til oss da Lillefie har allerede joinet. Dere er hjertelig velkommen, du også magica
Magica-von-Tryll Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 Takker for det. Vi skal ut å reise i dag, og kommer ikke tilbake før slutten av neste uke. Kanskje jeg stikker innom tråden deres da.
mm <3 Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har sendt deg en pm LilleFie:) Følger med på dere på Gullfisken litt når jeg er innom og har tenkt på å hive meg med et par ganger men jeg merker at jeg ikke er her ofte nok til å klare å få med meg alt som skjer på tråden. Blir rett og slett litt information overload når jeg begynner å lese;) Ser ut som om dere har det veldig trivelig da!
Ming82 Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 Hehe Det er mange av oss på tråden som er aktiv hver dag, men det er også noen som bare kommer innom en gang iblant Tror du klarer å få med deg det viktigste selv om du bare er innom da Så dere er hjertelig velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå