Gå til innhold

"Prøve-venninner" :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er ei jente på 27 fra Trondheim, ingen barn fra før. Jeg og min kjære har vært prøvere siden tidlig i sommer, ca.5 måneder nå. Ingenting skjer og mensen kommer derfor ubestilt fra min side hver bidige måned. Av ulike årsaker begynner jeg å miste motet, og min sambo er også redd det feiler oss noe.

For å ikke føle meg så alene med frustrasonen, og kunne dele tanker om ting med andre damer som prøver å bli mor, kom jeg på en ide om å finne en "prøve-venninne" her inne, og særlig morsomt hadde det vært om du/dere har ca. samme alder og bor i Trondheim. Jeg snakker mye med min partner om denne prøvingen, men mangler synspunkt fra samme kjønn. Jeg tror vi føler annerledes på dette med prøving avhengig av hvilken kjønnsrolle det er i partnerskapet.

Jeg ønsker meg altså venninne® som jeg kan dele tanker og erfaringer med, tips og triks osv. Hvem vet, kanskje greier vi å bli gravide ganske samtidig og kan møtes på trilleturer når knøttene har kommet til verden:) Jeg adder gjerne på facebook/msn.

Noen som er gira?

Klem fra Sophie =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Sophie!

Kan du ikke bli med på skravletråden vår, "Gullfiskbollen"? Vi er mange her som prøver å bli gravide, og skravler om alt :)

Velkommen!

Skrevet

Hei Sophia :)

Kom til oss i "Gullfiskbollen" :) Der er det mange i din situasjon. Og jeg bor også i Trondheim :) Er litt eldre enn deg da, 29 år her :)

Skrevet

Heihei!

Dette høres jo ut som meg! Jeg er 27, vi bor i Trondheim og har prøvd på vår første siden mai :D:D

Skrevet

Heia!

Ja tusen takk, det var et bra forslag, jeg er helt elendig på disse forumene og datagreiene:) Blir med i gullfiskbollen jeg vet du! =)

Skrevet

Hallo!

Så gøy! :D Er det ikke spennende? Jeg holder ikke ut dette jeg! Hehe=) Jeg får liksomsymptomer hver måned og blir like nedstemt hver gang tanta kommer. Hvor i Tr.Heim bor dere? Vi bor i Romolslia :D

Skrevet

Duber hjertelig velkommen til oss :) Du også Curious :) Mange av oss der som er i samme situasjon. Kjenner liksomsymptomer hver måned ;) Vi bor på Fossegrenda. Romoslia...hm...ikke helt sikker på hvor det er, selvom jeg har bodd her i ti år :)

Skrevet

Hei

Bor også i Trondheim. Nardo. Er hele 32 år jeg da, og i gang med å forsøke å få barn nr. to. Blir en attpåklatt siden førstemann er hele 13 år. ;). Er i første pp så har ikke rukket å bli så utålmodig ennå jeg, men kommer sikkert etterhvert. :P

Skrevet

Bor ved Flatåsen :) Riktig sie av byen ;D;D

Skrevet

Blir gjerne med i gullfiskbollen :D

Skrevet

Hopp inn til oss da :) Lillefie har allerede joinet. Dere er hjertelig velkommen, du også magica :)

Skrevet

Takker for det. Vi skal ut å reise i dag, og kommer ikke tilbake før slutten av neste uke. Kanskje jeg stikker innom tråden deres da. ;)

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm LilleFie:)

Følger med på dere på Gullfisken litt når jeg er innom og har tenkt på å hive meg med et par ganger men jeg merker at jeg ikke er her ofte nok til å klare å få med meg alt som skjer på tråden. Blir rett og slett litt information overload når jeg begynner å lese;) Ser ut som om dere har det veldig trivelig da!

Skrevet

Hehe :) Det er mange av oss på tråden som er aktiv hver dag, men det er også noen som bare kommer innom en gang iblant :) Tror du klarer å få med deg det viktigste selv om du bare er innom da :) Så dere er hjertelig velkommen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...