katrine5 Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Leste nettopp: " har jo hatt økt utflod og alt det der som hører med". Synes jeg hadde litt mer utflod enn til vanlig i dag. Er veldig redd for blødning da jeg har hatt ett par blødninger tidligere i svangerskapet, selv om det ikke er helt unormalt. Økt uflod er altså vanlig? Jeg er begynt på uke 33 i dag.
Edelweis Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Det er vanlig med masse utflod i svangerskapet. Jeg må ha truseinnlegg hver dag, det må jeg ikke til vanlig. noen ganger i begynnelsen trodde jeg at jeg begynnte å blø fordi det kom så mye, kjentes ut som mensen, men det var bare utflod.
katrine5 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 Alt som er normalt er godt å få bekreftet:) Takk for at du tok deg tid å svare!
Skrømti Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Kan gjerne skrive under på det jeg også! Nesten aldri brukt truseinnlegg før ( utenom i slutten på mens) men nå må jeg ha det hver dag. Om morgenen er det jo nesten som om det renner! Tror jeg lekker fostervann hver dag., men så er det altså bare utflod . Men det rare er at jeg ikke har hatt det i de andre svangerskapene.. Det er jammen ikke likt hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå