Babyønske �� Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Fløy en 40 min tur når hun var 6 uker. Gikk bare fint det. Sov så og si hele veien. Reagerte ikke noe på take off eller landing.
1frafør_1påvei Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Vi fløy en 40min tur/retur da småen var 7 uker. Ikke noe problem i det hele tatt! ingen reaksjon under take off og landing, spiste et måltid på toppen og var storfornøyd
PetitAnge Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg fløy til Nice, Frankrike i september - da var jenta mi 3,5 mnd. Turen tok 3 timer. Var litt smånervøs jeg og, men det gikk såå bra! Hadde henne i Babybjørnen gjennom sikkerhetskontroll ++, og hadde også med bilstolen så hun hadde et sted å ligge/sitte. Ammet henne under take-off og landing, dette skal visst hindre evt dotter i øra;) Engelen min sovna på fanget mitt etter kort tid og sov store deler av turen(hadde med dyna hennes, så hun lå oppå den.) Når hun var våken var hun bare blid - hadde med noen leker som hun kunne holde litt på med. Virket som hun syntes det hele var ganske spennende - mye mennesker og nye inntrykk. Flyduren var dog veldig søvndyssende:)). Hjemturen gikk like bra! (Da fikk vi tilogmed lov å ha med vogna helt frem til gate´n, selv om den ikke er non liten trille ) Ikke vær nervøs - det går sikkert kjempefint med din lille også!
oslo37 Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Det tror jeg kommer til å gå kjempefint! Jeg og min på 6 mnd har flydd tur-retur på ca 1.5 time en gang i måneden siden han ble født, Han var bare tre uker første gang. Aldri vært noe problem. Ikke noen plager med vondt i ørene, og han sover store deler av turen selv om han ikke er noen "sovebaby". Deilig lyd og vibrasjon. Noen tips: - bæresele er must - hadde ikke tatt med bilsete med så lite barn. Hvis flyet er fullt får du ikke bruk for den og du må drasse på den på flyplassen. Baby må uansett sitte på fanget under takeoff og landing - ta med minst mulig inn på flyplass/flyet - send alt du kan i innsjekket bagasje (inkludert yttertøyet deres) - ta med mat/skift i tilfelle forsinkelser - ta frem alt du tror du trenger før du setter deg både til baby og deg - husk sånn til å feste smokk i så den ikke forsvinner! - be andre om hjelp hvis du trenger det! Lykke til!
zassy☆ Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Godt å lese denne tråden og at det har gått så bra med dere alle, jeg skal også ut å fly med min lille om en ukes tid, hun er litt over 2 mnd. Er litt nervøs selv om selve flyturen bare er på litt over 1 time. Men det blir mellomlanding underveis så blir to ganger lette og lande, mest nervøs for det! Skal ha med bæresele så håper frøkna vil sitte i den, hun har vært litt urolig i det siste når jeg skal bære henne, vi får øve for livet denne siste uka nå Lurt tips om å ta med smokkholderen! Det må jeg huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå