FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Kjenner jeg er kjempe stressa, men stoffskiftet mitt har kollapset og blodtrykket sunket veldig, og jeg har gått ned nesten 2 kg på en uke.. så jm mente at det kanskje var best for meg og barnet at vi kom igang. Men er jo ikke sikkert fødselslegen på sykehuset er enig.. Først var jm negativ, men så ringte hun meg etter et par timer og hadde snakket med en kollega om det og funnet ut at hun ikke følte jeg var der jeg skulle være psykisk eller fysisk foran en fødsel. Er det vanskelig å få gjennom en igangsetting? Noen med erfaringer? Og ikke minst.. er det så mye verre enn en fødsel som starter på egenhånd?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Har ingen erfaring, men ville bare ønske deg masse lykke til:) Klem
kosemæ Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Om det er mye verre tror jeg ikke noen kan si på forhånd, for det vil være individuelt uansett. Jeg ble selv igangsatt med forrige, og det var en heftig og litt dramatisk fødsel som jeg tror mest skyldtes feilstilling av baby og ikke igangsettingen i seg selv. Alt gikk bra til slutt og det er det viktigste. Imidlertid har jeg nylig lest flotte fødselshistorier her inne etter igangsetting hvor den lykkelige mammaen skrev at det gjerne måtte gjentas. Så dersom det blir planlagt igangsetting skulle du tråla forumet etter gode fødselshistorier etter igangsatt fødsel, lent deg tilbake og tenkt at det kommer til å bli helt underbart å få holde nurket i armene snart:) Lykke til uansett!
Temperance Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har heller ingen erfaringer, men vil ønske deg masse lykke til!
novembergutten:) Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har prøvd begge deler, forskjellen ble for meg at det skjedde tålte raskt og det ble ganske intenst.. men glad det skjedde sånn, for motivasjonen min sank hver dag for å takle fødsel, var så langt nede fysisk og psykisk i et langt svsk.. ville gjerne gjort det igjen!!! Masse lykke til.!!! hvilken uke er du i???
novembergutten:) Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har prøvd begge deler, forskjellen ble for meg at det skjedde tålte raskt og det ble ganske intenst.. men glad det skjedde sånn, for motivasjonen min sank hver dag for å takle fødsel, var så langt nede fysisk og psykisk i et langt svsk.. ville gjerne gjort det igjen!!! Masse lykke til.!!! hvilken uke er du i???
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg føler meg ganske langt nede selv akkurat nå, motivasjonen for å gå gjennom en fødsel er virkelig ikke på topp, så jeg håper at jeg når gjennom til legen imorra.. Er i uke 40, altså 39+3 idag, så er jo nær termin. Tusen takk for lykke ønskninger dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå