babyglede.. Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 å kor jeg gleder mæ til æ e ferdig... e så plaga med halsbrann og opp nesten kvær time på natta for å tisse... e så sliten å trøtt...
stjerne-kikker<3 Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Har 28 dager igjen! Og føler meg så sliten og sååå klar!!!! Jordmor i morgen å håper hun har gode nyheter! Hun har lovet å sjekke meg og strippe om det er modent!!!! Har blødd jevnlig siden uke 32 og de tre siste dagene store mengder med regelmessige menssmerter og harde kynnere så har et lite håp om at det snart skjer noe! Går snart i hi!!! Gidder ikke og orker ingenting! Sover og sover og spiser! He he!!!! Når er terminen din? Huff det er slitsomt på slutten ja!!!!!
babyglede.. Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 å du e heldig hvis det e moden å du kan se den lille om ikke så lenge... æ har termin 15 november, men ska legges inn den 26 okt.. ska føde i tromsø...
katrine5 Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Er det vanlig med blødninger fra uke 32 som du har har opplevd? Hadde ett par blødninger tidlig i svangerskapet og er redd for å oppleve det igjen. Er begynt på uke 33 i dag.
stjerne-kikker<3 Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Vanlig er det vel ikke nei, men de har ikke funnet noe galt etter utallige undersøkelser så de har sagt jeg bare skal slappe av! Har vært masse de siste dagene så tenker det er godt jeg skal til jordmor i morgen å få litt svar for dette er slitsomt :/ Skal du igangsettes eller ta ks 26okt? Er jo ikke lenge til det heller da! Lucky you!!!!
babyglede.. Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2011 nei æ har fått så tidlig med de andre, å så har det gått så fort, rekk ikke å fare til tromsø. hvis det sku starte før... har mye kynnera, å hode ligg langt nede, jordmora sa det kan skje når som helst...
stjerne-kikker<3 Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Okei spennende om du går til da Jeg er også veldig spent på meg selv, termin 9nov da men har masse sterke menssmerter som er ganske regelmessige... som har holdt på to tre dager nå, hodet er festet og som sagt blør jeg en god del... Så gleder meg til jordmor imorra så jeg kan få sjekka ut dette... Håper ho har gode nyheter... Er så lei og sliten.. Stor påkjenning på kroppen dette Forrige min fødsel gikk også veldig for på meg, bare fire timer fra vannavgang halv ett på natta, halv to begynte riene og halv fem var an ute.... Så er litt bekymret for har fått beksjed om at jeg ikke har noe særlig med tid denne ganga så må bare si ifra når jeg kjenner noe skjer... har 1 time til sykehus da... så blir spennende imorra, kommer nok ikke til å få sove i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå