Gå til innhold

Barnefamilier i Bergen. Hytte på Voss eller Kvamskogen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen av delene. Voss er bedre en Kvamskogen, fordi det er mer sentralt. Jeg HATER fjell og snø!

Skrevet

Ville ha valgt Voss fordi det er bedre skianlegg der, mange flotte fjell, men samtidig litt å finne på hvis været skullebli helt forferdelig. Tenk på at barna skal bli ungdommer etterhvert, og da e det større sjanse for å få dem med til Voss enn til kvamskogen i feirene. der kan de jo i det minste ta en kinotur på kveldstid.

Skrevet

Ingen, hater ski og vinter :P Hadde heller satset på en hytte i Øygarden eller Sund, så kunne vi hatt fine sommere med båten i stedet for kalde vintere med ski :-/

Skrevet

...og på Voss er det fint om sommeren også.

Og så kan man dra og bade både i utenbassenget elle i fjorden i Ulvik eller Granvin.

Annonse

Skrevet

Jeg får en litt rar følelse når jeg er på Voss.

Vossinger må være det særeste folket i Norge.

Tror ikke jeg hadde taklet de sånn permanent.

Dessuten er Voss en bygd.

Er ikke hytte litt "komme ut i naturen, vekk fra byen/bygda"?

Så stemmer Kvamskogen.

Skrevet

...Voss er jo også en kommune. mange hytter ute i naturen/på fjellet der.

Men hvis de er snak om hytte i en av disse nyutbygde landsbyene i bavallen eller Tråstølen hadde jeg definivt ikke giddet.

Skrevet

Kjære deg,på Kvamskogen er det jo bare 5-10 minutter ned til Norheimsund.. Ikke like mange butikker som Voss,men nok til å slå i hel et par timer...+ myyyyye finere der enn Voss på sommeren ;-)

Skrevet

Hvorfor mener du vossinger er sære? Jeg har relasjoner derifra og ble nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...