Gå til innhold

Tips til oppskrifter med gresskar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte inn gresskar igår, men har lyst til å lage mer enn bare ren purè, forslag til oppskrifter, hva annet kan jeg blande med så det blir godt, takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er oppskrift på suppe som jeg har lyst å lagehttp://www.bloglovin.com/m/2448055/307735395/b/2448055/aHR0cCUzQSUyRiUyRnN1bm5mYW1pbGllLm5ldCUyRjIwMTElMkYxMCUyRjEwJTJGZ3JhdGluZXJ0LXNlaSUyRg==

Skrevet

Oj det ble visst litt feil adresse. Da må du gå inn på middag i margen, og rulle ned til gresskarsuppe.

Skrevet

tenker du på til deg selv eller til babyen?

Til babyen har jeg pleid å bake den i ovnen, pensle med litt olje også bruke sammen med andre grønnsaker.

Til oss voksne bruker vi den mest i suppe eller bakes i ovnen sammen med potet, pastinakk, søtpotet, gulrot etc sammen med olje og godt krydder.

har også brukt den i lasagne men det er litt tidskrevende, da den først skal bakes i ovnen før den tilsettes lasagnen.

Ellers så har jeg fått servert pumpkin kake, blir ala gulrotskake.

Skrevet

Takk damer, jeg tenkte mest på babyen, han synes det er litt kjedelig hvis middagen bare består av en ting, så jeg lurte på hva jeg kunne blande gresskaren med. Skal prøve med kylling og squash ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...