Gå til innhold

Hmm...slim på papiret idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja her deler vi detaljer gitt ;o) men ble så forundret over at det kom slim på papiret når jeg var på toalettet nå, at må bare spør om dette kan være deler av den berømte slimproppen? Var helt blankt slim, og veldig likt det som er rundt eggløsning.

Er bare 36+3, så er jo forsatt noen uker igjen til termin..men har endel murringer og kynnere om dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis slimet er som en glassmanet er det slimproppen uansett om det er med eller uten blod i. Slimet sitter nesten litt fast oppi der om du skjønner hva jeg mener hehe.Vanskelig å få tak i.

Skrevet

ja du har jo nettopp sett dette slimet selv du Katta ;o) det var helt blankt og seigt, og ikke så veldig mye da. Men mener å ha lest at det kan komme over flere dager, istedet for som en propp som mange også opplever? Ingen tegn til blod ihvertfall, bare slim.. ikke så greit å vite hva ting er når det er første gangen nei :)

Skrevet

Hmm, samme spm. har jeg egentlig. hehe. Er 33+2 i dag, og synes det er veldig tidlig. Men på papiret var ting VELDIG annerledes. har jo hatt økt utflod og alt det der som hører med. Men i dag var det helt blank seigt slim som omtrent hang igjen når jeg prøvde tørke vekk :S aldri vært borti det før. men kan det være slimproppen alt nå?

Skrevet

Ja da er det nok den. Min kom i deler over ei uke i forige sv.skap. Begynte vel å komme i uke 36. Denne gang kom den og i deler, men kun over et halvt døgn.

Skrevet

Jeg hadde også det i dag, men jeg aner ikke om det er deler av slimproppen eller ikke. Det var jo helt blankt, men jeg er i uke 37!

Skrevet

Ja synes det er vanskelig å si hva det er, men håper på en måte at det er slimproppen ;o) når fødte du sist gang da Katta, var det lenge etter?

Skrevet

Tror det gikk nesten 2 uker uten at jeg skal si det helt sikkert.(fødte 11 dgr før termin)

Første fødsel gikk proppen på morgnen med blod i, så gikk vannet på kvelden og fødte 2 timer etterpå. (fødte 2 uker før termin)

Andre fødsel gikk proppen 2 dager før fødsel tror jeg, men da gikk jeg til termin.

Denne gangen (4) så gikk proppen fra i natt og har termin nå.

Proppen er ikke til å ta feil av. Skikkelig kjukt, seigt slim som er som en glassmanet å ta på, ikke tynt som ved eggløsning.

Skrevet

Nei men da er det sikker falsk alarm :) for er mer som eggløsningsslim vil jeg si. Men spennende at det skjer noe nytt da ;o) hehe

Håper det setter igang hos deg om ikke lenge da, det er sikkert kjempe spennende når ting er igang! Og takk for hjelpsomme svar forresten :)

Skrevet

lilletrille91 + nurk i nov og babytilhøsten :)

Vet ikke helt hva jeg skal tro selv, men er ingen tvil om at dette er ett nytt fenomen hos meg ihvertfall. Har hatt litt mer utflod de siste ukene, men ikke slim nei...hmm.

Har en rar følelse ellers og, det murrer og verker i rygg og mage. Så er litt spent på hva som skjer. Men kan jo være modning som så mange snakker om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...