Gå til innhold

Dusjkabinett eller badekar med dusjvegg.. og noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe noe rimelig med grei kvalitet?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg hus, og skal sette inn badekar eller kabinett kjapt, for det blir dusjet rett på malt strie der fra før... Liker jo å dusje, det er kjapt og greit. Men jeg sliter sånn med å slappe av og vet at et godt og varmt bad hadde vært godt som avspenning iblant.. Men det vil jo gå mere vann, bli dyrere osv.. og barna vil vel mase om å få lov å bade hver dag ;)

Hva hadde dere kjøpt? Og vet dere om noe sted de har salg, eller man kan få tak i noe til ok pris?

Fortsetter under...

Jeg skal aldri ha et dusjkabinett inn i mitt hus. Synes de blir utrolig ekle med tid. Her ble det dusjvegger på det lille badet, men når vi nå pusser opp neste bad blir det badekar... dusj er en nødvendighet, badekar er nytelse! :) Men om økonomien skal avgjøre, så blir valget kanskje et annet.

Dusjkabinett er så ekkelt!!! Må vaske i kriker og kroker hele tiden og det setterseg fast så mye der.. Hos oss blir det dusj rett på gulvet med en glassbyggersteinvegg og en fin dør ved neste oppussing.

Er forsåvidt enig ang renholdet. Men vil heller ha et rimelig kabinett, det kan byttes ut... enn å dusje rett på gulvet. Da må man være så sinnsykt nøye med primer, membran, slukmembran, membranduk osv osv.. Jeg har sett bad ødelagt pga dusj rett på gulv og vegg, så da har jeg heller ett ekkelt kabinett ;)

Hadde ikke vært i tvil! Kjøp dusjkabinett uansett om du må være nøye med vaskingen!!!! Har ikke tall på hvor mange som har hatt lekkasjer og vannskader i vegg og gulv pga dårlig forarbeid med dusjing rett på gulv! Inkludert oss selv.

Skal ALDRI ha dusjvegg igjen!! Og dessuten - på lang sikt blir en dusj med kun en vegg til mye mer kjassent. Jeg vasket og vasket, og det hjalp ikke det pøkk. Det blir stygge render i fuger og "jordslag" og misfarging på silikoneringen. IKKE BRA PÅ LANG SIKT!

Så - for guds skyld kjøp et kabinett. Det vil du være glad for i lengden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...