Gå til innhold

Hvilken dusjvegg ville DU valgt?

Anbefalte innlegg

Vi driver å planlegger oppussing av bad, og skal ha en dusjvegg i glass som skal gå over hele enden av rommet (smalt bad 165 cm). Jeg lurer nå på om denne skal være i klart glass, eller i såkalt screen, hvor det er en rute på midten av glasset som er frostet, mens det er klart glass rundt kantene. Jeg tenker fordeler med klart glass: Lysere og luftigere (vindu i dusjen), kanskje finest? Frostet: Man kan dusje med bittelitt privatliv selv om andre er på badet, døren inn til badet er på motsatt vegg. Ganske stilig mønster. Argumenter for det ene eller det andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143672094-hvilken-dusjvegg-ville-du-valgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart glass valgte jeg da jeg plukket ut mine dusjvegger i helga. men det var fordi jeg syntes frostet glass ikke var noe pent! Du slipper jo uansett ingen inn på badet som du ikke vil skal se deg naken når du dusjer. badet vil også se større ut med klart glass.

Om dere går inn på badet til hverandre er det vel greit med frostet glass, for det er greit å ha litt privatliv i dusjen synes jeg. Vi går ikke inn til hverandre på badet (ikke uten invitasjon ihvertfall.. :)), så her kunne vi gjort hva vi ønsket. Ellers så er det bare du som vet best hva som passer hos deg. Lykke til :)

På side 18-22 i denne brosjyren ser dere hva jeg mener. Screen er den med firkantene, og klart glass den andre. vi har ikke dusj i firkant, men stor dusjnisje med to dører ved siden av hverandre.

http://www.oslovvssenter.no/sitefiles/15/PDFannonser/PDFkatalog/Macro_brosjyre_2009.pdf

Annonse

Jeg syns frostet glass er skummelt, men så har jeg en altfor utviklet fantasi, så jeg liker å se om den skyggen jeg ser er kun morgenkåpen, eller om det virkelig har kommet noen inn på badet..hehe :)

Det skal jo være mulig å froste glass selv, så ville ha kjøpt klart glass, med mulighet for å froste deler om man finner ut at det blir for åpent med klart glass!

Heldiggris som skal pusse opp badet da, jeg prøver å overbevise Gubben om å snakke med banken, så vi kan begynne vi også (må låne penger, ikke flinke nok til/tar for lang tid å spare..) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...