Gå til innhold

Jeg er så sulten!

☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioioi, så sulten jeg er. Den siste uka har jeg vært ekstrem, flydd i skapene i ett sett. Jeg passer på å ikke ha godterier og slikt i skapene, men jeg er jo like ille på mat har jeg funnet ut.

Før graviditeten var jeg overvektig, og gikk kun opp 3 kg før fødselen (hadde så fine spisevaner, og ikke ekstra lyst på noe i svangerskapet). Så når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 10 kg fra før jeg ble gravid. Jippii! Men nå har jeg sjekket, og jeg har gått opp 3 kg igjen.. Neei!

Dette burde jo vært motivasjon for å være flinkere og kanskje gå ned mer i vekt, men neida...

Noen flere som sliter, evt har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps, jeg ammer ikke. Da hadde det jo ikke vært noe problem. Nå blir jeg bare feit, hehe :)

Skrevet

Jeg og er såå sulten!! Jeg fullammer og gikk som deg ned 10 kg første uken etter fødsel men nå har jeg gått opp 3.... Åh sulten hele tiden.hvordan skal dette gå...

Ingen råd desverre:/

Ønsker deg lykke til! Jeg spiser disse nutrilett barene jeg da..

Skrevet

Lykke til til deg også! Ikke lett dette... Tror jeg tar meg et stort glass saft jeg, kanskje det bedrer matlysten noe.. (Fun light, bare 1 kalori... blææh!)

Skrevet

er det ikke slik at drikke med kunstig søtning (fun light, pepsi max osv) trigger sulten enda mer...?

Skrevet

Hei

Jeg har det akkurat slik som deg. Synes at jeg har lyst på mat og godteri hele dagen. Kunne satt meg ned og spist og spist. Har vært en del våken på natta og har funnet ut at det hvertfall ikke er lurt å gå ned og ta litt kake eller godteri:).Vekta går ikke nedover men bar oppover. Utrolig kjedelig. Jeg som er så flink til å trene høypuls tre ganger i uka. Må begynne å sette lås på godte skapet tror jeg:). Hjelper ikke at jeg ammer for det gjør meg bare mer sulten. Håper det gir seg når slutter å amme.

Lykke til klem fra meg.

Gjest Madolyn
Skrevet

Forhåpentligvis går du ned når du går tilbake i vanlig hverdag og jobb. Jeg merker godt at jeg er fysen på noe ekstra mange ganger daglig, da jeg er mye hjemme med Muffin på 6 mnd. Veier 3 kg over trivselsvekta, og merker i tillegg at kroppen har endra seg mye etter graviditeten :(

Har akkurat tippet 30 år også, så årene med fast og fin kropp uten trening og kun med sunt kosthold er nok long gone :(

Skrevet

Ja, jeg også rundet 30 for et par uker siden, men det er lenge siden jeg skjønte at den kroppen jeg en gang hadde er borte vekk.. Men hva så? Nå har jeg drømmemannen, drømmebarnet, og drømmestebarna, drømmehuset, drømmeferier, og for tiden går jeg rundt og dagdrømmer hele dagen. Jeg får vel være fornøyd med det :)

Men, kan det være slik at kroppen vil tilbake til før fødsel samme hvilken vei det gjelder? Jeg veier jo fremdeles 7 kg mindre enn før jeg ble gravid.

Har aldri vært så sulten før jeg! I går laget jeg en stoooor bolle salat, så når sulten blir som verst, er det salat det går i ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...