Gå til innhold

Ikke kjøp hvitevarer på El-kjøp!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte komfyr der for 6 mnd siden og den har fortsatt ikke kommet. Nå jeg snakke rmed dem dem sier de hele tiden at dne er på vei. Jeg tror de BÆRER den fra produksjonslandet og hit.

Nå gidder jeg ikke vente mer - jeg skal be om å få pengene igjen hvis den ikke er levert etter høstferien.

Fortsetter under...

Vi sluttet å kjøpe hvitevarer fra Elkjøp for mange år siden. De har aldri noe på lager og som du sier så bruker de nok å bære varene fra produksjonslandet ja. Har ikke vært borti lenger leveringstid jeg..

Du kjøpte den for 6 mnd siden, og det er først nå du vurderer å be om pengene tilbake? Jaja..

Er fornøyd med El-kjøp jeg, vi har kjøpt alle våre hvitevarer der, og alt er blitt levert innen en uke etter betalingen.

Jeg har sluttet å handle på Elkjøp i det hele. Maken til elendig kundeservice har jeg aldri opplevd! Og de andre kjedene er vel ikke særlig bedre heller, så jeg holder meg til min lille, lokale elektriske butikk. Det er kanskje noe dyrere der, men i sum så sparer det meg for mye frustrasjon!

Annonse

Det er for all del trist, men samtidig er det vel egentlig din egen feil at du ikke har purret mer på det enn du har gjort. Sen leveringstid, ja, men hvis man heller ikke "står på krava", så kommer man ingen vei. Sånn er det mange steder, ikke bare Elkjøp.

Annonse

Jeg har aldri hatt problemer med Elkjøp, har alltid fått varene når jeg skal og fått skrevet ut kvitteringer når ting har blitt ødelagt og vi har hatt behov for service osv. Tror vi har kjøpt nesten alt av større elektriske ting på Elkjøp de siste årene...

Jeg kjøper alle våre hvitevarer på Elkøp, og det har mine barn gjort også. Ingen problemer med levering, eller annet.

Gidder ikke betale mer hos Expert når jeg kan få produktet billigere ved å vente en uke hos Elkøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...