Lullunutu Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Har en sønn som fyller 3 år i slutten av mnd, og en sønn på snart 7 mndr, tenker kanskje vi skal gjøre oss ferdig med siste"mann" med en gang... Andre som har tre småtasser? Er jeg rask i svingene her nå? Tenker at det verste må jo være å gå fra 1 til 2, å få nr 3 kan vell ikke være den store forskjellen.. :-)
bittelill Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 All ære til deg Jeg har to tette, og tenker på nr 3 nå, men min yngste er blitt 1,5 år nå. Jeg var absolutt ikke klar da hun var 7 mnd, men hvis du er klar, er det bare å kjøre på! En klarer det en må klare tenker jeg Og jeg tenker også at overgangen fra en til to er verst...
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Tenker på nr. 3, men blir ikke enig med meg selv.. Eldste er snart tre, og yngste er akkurat blitt ett. Men jeg tenker litt motsatt som dere, tror overgangen fra to til tre blir stor. Hovedsaklig fordi vi da vil være en forelder for lite. Som tobarnsforeldre kan vi ta oss av hvert vårt barn, men som trebarnsforeldre vil vi være en for lite om dere skjønner;) Samtidig tror jeg nok den største overgangen var fra ett til to barn! Uansett, lykke til:)
Gullblomst Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Vi tenker at 3 tette er det beste og er nå igang med prøvingen på nr. 3 Våre små er 1 og snart 3 år.
Lullunutu Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2011 Så bra å høre om andre som tenker som jeg :-) Vet lille er veldig liten enda, men hva så.. Regner ikke med å bli gravid før om rundt 3 mndr, har ihvertfall ikke gått lengre tid med de to første, så nå er det bare å foreslå for mannen egentlig?? :-) Gruer meg litt til det, selv om han vet at jeg er fast bestemt på tre, og han er fast bestemt på å få barna tett :-)
07&10&13? Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Tja, vi er vel snart i gang med prøvingen på nr. Tre. Vet ikke om de er "tette" i forhold til dere, men har en på snart 4, og ei på 15 mnd. Så for meg syns jeg de blir forholdsvis tette. Vi kuttet ut prevensjon for ca to mnd siden, men har ikke prøvd sånn skikkelig enda. Det mest perfekte hadde vært en graviditet på nyåret, men en liten spire hadde vært velkommen når som helst fra nå. Vanskelig å time akkurat... Hvor fort satt spiren hos dere de andre gangene?
Marianne_87+2små Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har en gutt på 4 år, en jente på 2,5. Samboeren har også en gutt på 2,5 fra tidligere forhold og vi prøver på et barn sammen nå. Så her blir det 4 barn på under 5-6 år.... Med de to første brukte jeg 4 måneder på å bli gravid med begge :-) Er i 1 ordentlige prøveperiode på en siste baby nå :-)
Lullunutu Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2011 Er enda i tenkeboksen egentlig, vet jo det er tidlig i forhold til at minstemann bare er 7 mnder, men får høre med mannen hva han sier ;-) Jeg er klar hvis han er det ;-) Første gangen var det helst ett heldig "uhell", da jeg hadde glemt pilla noen dager, mens andre gangen hadde vi 3 pp, uten noe krimskrams, bare rulla i høye så ofte vi kunne og jeg hadde aldri "vondt i hodet" :-) Vet det blir mye disse første årene, men da er vi liksom ferdig, blir ikke flere enn 3, og 3 skal vi ha. Ser ikke poenget med å vente lengre, jeg og lillesøstra mi er det 18 mnder imellom, og det har vært en fantastisk oppvekst.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Heisann! Vi har tre tette barn, de kom på under 2,5 år. De er nå blitt 5,6 og 7 år. Mye arbeid å mye kos har det vært. Og så utrolig mye glede de har av hverandre! Nå er vårt yngste barn 6 mdr, og vi prøver på en til, (har faktisk fått noen svaaake positive tester allerede, så lever enda i spenning:-) ) Vi hadde egentlig bestemt oss for at vi var ferdige etter nummer 5, men når vi tenker på hvor "ensomt" eldste barnet vårt har det her hjemme i forhold til de tre tette, som leker mye sammen, så fant vi ut at vi har lyst til å gi også minste en lekekamerat. Man klarer alt, bare man innstiller seg på det, det er mitt motto :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå