mammas skatter <3 Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Noen som veit hva det betyr da det står ref.verdier 0 - 4 U/L og blodprøva mi viste 2 på S-Beta HCG.....??? Var gravid men det endte i SA. dette var den dagen jeg begynte å blø.
topplue Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Referanseverdien er vel det som er normal verdi når man ikke er gravid - altså negativ graviditetstest. Hvor langt var du på vei?
mammas skatter <3 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 4+5. hadde svak positiv graviditetstest den dagen og 4 dager etter var den negativ ijen.og hadde hatt svake tester i en uke. men blodprøva var på 2 den dagen jeg begynte å blø og smerter konstant på venstre side/eggstokk. samme dagen mista jeg også graviditetsymptomene . bare lurte litt for fikk slik kontrollbrev hos fastlegen min.
topplue Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Høres veldig rart ut om du fikk positiv urintest samme dag som du testet 2 på blod..? Kanskje det mangler et tall, kanskje det skulle stå 25? Billigtestene jeg har tror jeg slår tidligst ut på 25 U/ml.
mammas skatter <3 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2011 synest det er et veldi lite tall jeg også. for hadde utslag på billigtest den samme dagen. og svakt på cb-pluss og 1-2 på cb digital ukeindikator noen dager 2 dager før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå