Gå til innhold

Noen som har lyst til å gjette på kjønn sammen med meg?

Anbefalte innlegg

Skal på ul på tirsdag og har begynt å få spørsmålene.. "Hva tror du det er?"

Magefølelsen min sier ingenting; ikke ønskene heller da jeg har en av hver fra før. Tenkte at det ville være gøy å gjøre seg opp en mening før ul ut i fra eggløsning og sex, for å se om det stemmer...

Svangerskapet et annerledes enn de to første...intetkjønn??

Nei da, bare tuller, men...

El testene var positive søndag og mandag.

Sterkest mandagen + muligens el smerter mandag.

Hadde sex søndag og tirsdag....

Har lest at befruktning skjer mest sannsynlig den dagen el er, og minst sannsynlig dagen etter.

Selv tenker jeg at om det er søndagen som har slått til så kan det være jente siden jentene lever lengst, men jeg vet ikke hvor lenge guttene lever...(Husker ikke om det var morgen eller kveldssex på søndagen. Tirsdagen var det garantert kveld...)

Noen som vet hvor lang tid det tar for sædcellene og svømme "opp til egget" Mener å ha lest at egget bruker 1 uke på å vandre ned og så en uke på å feste seg... sånn ca..

To har sagt at jeg får gutt, 1 har sagt jente

Det kinesiske kartet sier jente...

Har veldig tro på den ene som har sagt gutt og den som har sagt jente da det flere ganger har vist seg at deres magefølelse har vært rett..

Hva tipper dere...?

Fortsetter under...

Har lest at dersom sex skjer før EL er sjangsen størst for jente, då jentesædsellene overlever lengre.

Men om EL har funnet stad, er sjansen størst for gut, då egget ligger klart, og gutane er raskast.

Om det stemmer veit eg ikkje;)

Men er det ikkje sånn at positive EL-testar ikkje seier så mykje, fordi dei kan vere positive over tid? At ein må ha ein negativ test, for å vite at EL har funnet stad?

Meinar å hugse snakk om det, i frå eg hang ein del på "bli gravid"-forumet.

Jeg hadde mange negative tester,

Negativt fram tilog med lørdag.

Sammenligner du el tester med gravi.tester så kan de være positive hele syklussen, men de skal tolkes på en annen måte.

Det er ikke nok at 2 streker vises, men teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for at testen skal være positiv. Jo sterkere jo mer positiv.

Positivt søndag, enda mer positivt mandag og negativt tirsdag.

Så jeg er ganske sikker på at el skjedde mandagen, også siden jeg hadde noe som muligens kan være el smerter på mandagen..

Jentecellene lever lenger, men de svømmer også saktere...

Men har også lest at når du får positiv el test så er eggløsning innenfor 48 timer, og da er jo tirsdagen mest aktuell (og gutt), om ikke noen jenter har "overlevd" fra søndagen...

Mye å spekulere i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...