Gå til innhold

Nytt trekk til voksipose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke sy, så derfor tør jeg ikke begi meg ut på det engang. Men sånn i mine øyne så ser det jo ikke så vanskelig ut... Men som sagt så kan jeg jo ikke sy da!!!

Men spurte ei jeg kjenner som er kjempegod på å sy, men hun mente det var vanskelig og mye jobb....

Har så lyst på nytt trekk - da det gamle er så falmet.

Men å kjøpe nytt hos produsenten koster jo det halve av en ny pose etter hva jeg har forstått...

Noen tips til meg her inne?

Jeg har jo symaskin - og jeg er praktisk anlagt - så hvem vet hva men kan klare å trylle frem???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk anbefalt på Barnas Hus å farge det gamle trekket istedenfor å kjøpe nytt. Er jo kjempedyrt med nytt trekk som du sier! Har en venninne som gjorde dette med godt resultat.

Vi skal farge trekket vårt fra mørkeblått til svart, og så lenge det er mørke farger, så skulle det gå greit.

Tror du helt sikkert klarer å sy et nytt trekk også. Bruk den gamle som mal. Jeg lagde en tynnere versjon av sommerdyne til Voksiposen den gang den var i bruk. Brukte bare dynen som mal. Sikkert ikke akkurat noe profft handywork, men det fungerte jo...

Voksiposen kjøpte vi i begynnelsen av 2003, og kvaliteten er jo like bra idag. Snakk om investering!!!

Skrevet

Det er ikke vanskelig å sy nytt! Jeg brukte det gamle trekket som mal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...