katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Etter en hyrdestund i går kveld begynte slimproppen å gå litt og litt. Kom en god del mer i morges. Etter maserier i flere dager og åpning på minst 3 cm så hååååper jeg at fødselen snart er igang. Er over menstermin og ul termin er på fredag. Spennende å høre hva fullmånen har gjort med dere jenter, hehe:) Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Sååååå spennende vennen!!!! Er inne her og ser etter deg hver dag, så nå nærmer det seg nok slutten for deg her inne:))))) Dette lover jo veldig godt!! Prøv å hvile deg masse nå i dag så tipper jeg det skjer noe i løpet av dagen<3 Så på fullmånen på vei til jobb i dag og tenkte at NÅ må det bli baby på min kjære venninne:))))) Du får gi en pip på mob hvis du orker, for jeg er så nysgjerrig at jeg holder på å sprekke! Ønsker deg all mulig lykke til og krysser alt jeg har for baby i dag og en flott fødsel!!! Stooooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 Tuuusen takk vennen min. Du er en av de første som får melding:) Tenkte å spasere litt idag og vaske badene + trappa og gulvene. Deretter sette meg ned for å slappe av hehe:) Ha en fin dag på jobben du. Stooor klem.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2011 Slimproppen skulle det stå!!!! Ikke alltid L-en vil være med på dette tastaturet:(
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2011 Tuuusen takk:) Er ganske så stille her igjen nå så håper det skjer noe action snart!!!!
Lille diamant Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Så spennende å lese Katta! krysser fingrene for at det skjer noe snart da! Lykke til klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2011 Hehe, ja frem med kluten atter en gang hehe+ få mannen i seng igjen ikveld (tror det var min orgasme som gjorde susen(flau) hehe. Tusen takk Lille diamant. Du nærmer deg du også nå Stooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå