Gå til innhold

Da gikk iallefall simproppen i løpet av natten:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en hyrdestund i går kveld begynte slimproppen å gå litt og litt. Kom en god del mer i morges. Etter maserier i flere dager og åpning på minst 3 cm så hååååper jeg at fødselen snart er igang. Er over menstermin og ul termin er på fredag.

Spennende å høre hva fullmånen har gjort med dere jenter, hehe:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååååå spennende vennen!!!!

Er inne her og ser etter deg hver dag, så nå nærmer det seg nok slutten for deg her inne:)))))

Dette lover jo veldig godt!! Prøv å hvile deg masse nå i dag så tipper jeg det skjer noe i løpet av dagen<3

Så på fullmånen på vei til jobb i dag og tenkte at NÅ må det bli baby på min kjære venninne:)))))

Du får gi en pip på mob hvis du orker, for jeg er så nysgjerrig at jeg holder på å sprekke!

Ønsker deg all mulig lykke til og krysser alt jeg har for baby i dag og en flott fødsel!!!

Stooooooor klem

Skrevet

Tuuusen takk vennen min. Du er en av de første som får melding:)

Tenkte å spasere litt idag og vaske badene + trappa og gulvene. Deretter sette meg ned for å slappe av hehe:)

Ha en fin dag på jobben du. Stooor klem.

Skrevet

Slimproppen skulle det stå!!!! Ikke alltid L-en vil være med på dette tastaturet:(

Skrevet

Wiii. Lykke til:)

Skrevet

Tuuusen takk:) Er ganske så stille her igjen nå så håper det skjer noe action snart!!!!

Skrevet

Fram med kluten!

Skrevet

Så spennende å lese Katta! :D krysser fingrene for at det skjer noe snart da!

Lykke til :)

klem

Skrevet

Hehe, ja frem med kluten atter en gang hehe+ få mannen i seng igjen ikveld (tror det var min orgasme som gjorde susen(flau) hehe.

Tusen takk Lille diamant. Du nærmer deg du også nå:) Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...