Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 er litt lei, hva skal du kjøpe til andre, hvor mye skal du legge i det. nå er det din tur til og si hva du ønsker deg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 ønsker emg. ikke skriv hva du og mannen ønsker sammen men du alene. gavekort til masasje, gavekort på kles butikk. snille unger. ønsker meg noe barna har lagd selv.
Behnari Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 http://www.bergans.no/produkter/default.asp?liste=bekledning_liste&MenyID=12010&page=bekledning_detalje&ID=919&byttbilde=reddarkcafechecked&ml1=1&ml2=1
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Superundertøy Bergans ullkåpe Ilse J støvler Elektrisk tannbørste Aner ikke hva jeg skal gi vekk i år...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 En ny Macbook Pro, den jeg har er helt utslitt. Nye vintersko Gavekort på hudpleie og fotpleie Bøker iPad
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Bøker Vinterjakke Ski Undertøy Ullsokker Putevar Bil (man kan jo altid ønske ;-)) Løpesko Vandrestaver
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Kunne tenkt meg ull og en skikkelig flott dunjakke (bergans)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg blir ALLTID glad om jeg får ei skikkelig god bok til jul. Gjerne med julete innhold! Elsker å bruke romjula på å lese litt! Faktisk vil jeg gå så langt og si at det ikke blir skikkelig jul hvis jeg ikke finner ei bok under juletreet... Ellers vil jeg gjerne ha en charm til armbåndet mitt fra mannen min (han kjøpte armbåndet til meg i sommer, ikke noe billig skit, hadde vært kjekt med flere charms). Hadde også blitt glad for gavekort på butikker som jeg sjelden tar meg råd til å handle i, når det gjelder både klær, undertøy, smykker etc. etc. Opplevelser er også stas, massasje.. spa... mmmm.. Ellers blir jeg glad for det meste. Nå for tida får jo mannen og jeg mest fellesgaver og da er alt til hus og hjem velkomment! Vi hadde nok elsket å få noe sånt som en kinokveld med barnevakt, men slike kreative gaver vokser ikke akkurat på trær!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ønsker meg det samme som jeg har gjort hvert år hele året i åtte år: kul på magen.. Lite sannsynlig at julenissen kommer med det i år heller. Bortsett fra det driiiiter jeg i julegaver til meg selv..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Speilreflekskamera Tur til New York Klær Sko Vesker Smykker
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 jeg ønsker meg en spark:) også gavekort på vogn, + annet babyutstyr.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Vaffeljern, gjerne dobbelt Nye puter til senga Deler til serviset vårt Tupperware Ting i kjøkkenserien jeg har (perfect home) Fader, jeg har blitt kjerring.....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Rød Stelton kaffekanne Canada Goose jakke (Jada, vet det er politisk ukorrekt ;p) Weekendtur til London Sorel Joan of arctic iPad Tatovering Krimbøker Printer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå