Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en kjip fase altså:( Siste uken har magen blitt så slapp:((( Må si jeg gleder meg til å få en skikkelig kul og ikke bare en ekstra bilring.. flere som har fått det sånn?

Får ikke trene nå pga blødninger heller og må spise konstant pga kvalmen, så dette er helt supert!

Gleder meg til 2 trimester kjenner jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah jeg føler det akkurat sånn jeg også! Har nok godt opp noen kg også, menmage og pupper føles ut som har dobblet seg de siste ukene:( jeg var ikke akkurat smal fra før av da men nå disser virkelig magen. Fysj!!

Også ligger jeg nede med forkjølelse og streptokokker så ikke akkurat i treningsform (pleier ikke trene så mye heller da) hihi...

Skrevet

Godt det er flere:)

Syns liksom det kom så veldig fort... er jo bare knappe 9 uker på vei og tenker med skrekk på hvordan dette skal bli hvis det fortsetter sånn:(

Får håpe på flere turer og iallefall litt minde matlyst etterhvert:)

Skrevet

Hehe, merker at det har kommet litt ekstra på magen ja ;) Men i og med at dette er min første graviditet så tenker jeg bare positivt om det. Det er jo nødvendig for å ha kallorioverskudd til fødsel og tia etterpå. Puppene har vokst seg ut av BHen min (og før jeg ble gravid hadde jeg ENDELIG klart å ta av litt på puppene!), de er harde og vonde. Jaja, gleder meg på 2.trimester jeg også når kulen kommer og jeg kan vise den stolt fram <3

Skal prøve å holde meg i god form. Trene lett og gå mye. Både for å unngå å gå opp alt for mange kilo, og for å lette plager under og etter graviditeten.

Skrevet

Blir nok kalori overskudd her iallefall.. He He:) Grattis med første graviditet:))

Skrevet

Deppa, kjøpte meg en mamma bukse fra HM som kom i posten i dag, i str 44!! Tenkte den vil nok passe lenge, men neida passet akkurat den:( herre minn skal jeg opp i str 46 nå liksom :( *griner*

Er riktig nok 180 cm høy å i alt 87kg så ikke så rart kanskje men dåg:(

Er i uke 7 å gått opp 3kg alt:(

Skrevet

Hehe, er vel ikke noen vei utenom når matlysten går på høygir hele tia ;) Det baller nok på seg mer her også! Blir type fyllesyk-sulten om jeg ikke spiser annenhver time. Utrolig ubehagelig.

Takk for det :) Veldig spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...