Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå reiser jeg snart til Køben for søskenforsøk : )

Skal ha med meg barnet mitt på halvannet år. Noen som har tips til hva som kan være OK å ta med en så liten på? Vi var nedover i januar også, men da var det så kaldt og surt at vi holdt oss mye inne. Og så lurer jeg på om noen er kjent på Amager? Skal bo der og har aldri vært der før. Er parken der trygg å ferdes i? Er det en lekeplass det?

Og til slutt: Jeg vet det lønner seg å kjøpe graviditetstester der, så det skal jeg ha med meg hjem i kofferten. Noe annet som er lurt å handle med seg hjem? Trenger ikke vanlige shoppingtips, har jo vært der en del ganger og kjenner butikkene i sentrum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du er klar til å prøve igjen! Krysser alt av fingra, tær og ben for deg:-) Det er vel Halloween i Tivoli, men det skremmer kanskje den lille? Vil anbefale deg å kjøpe graviditetstester på billigetester.no. Kjøpte 10 tester for under 200 kr.

Masse masse lykke til!

Skrevet

Hei Håpefull38! Tusen takk for lykkeønskninger : ) Jeg hadde i alle fall mange egg på mandag da jeg scannet, så er det bare å håpe på at de får ut nok egg osv. HATER dette løpet, men hva gjør man ikke...

Jeg følger med deg her inne, og er veldig spent på hva de ser på UL i dag. Masse lykke til til deg også! Har internett på hotellrommet, så kommer til å sjekke innom her i kveld : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...