Gå til innhold

Hva slags jobb har dere som tjener 30 000 ++ i mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er noen her som tjener MYE mer enn vi noen gang vil gjøre i våre jobber. Blir da veldig nysgjerrig på hva slags jobber dere har.

Skrevet

30 000 er jo ikke mye da! Jeg er sykepleier og tjener ca 30 000,-, er misfornøyd med lønna mi. Mannen min er økonomisjef og tjener 80 000 i mnd.

Skrevet

Kanskje HI meiner netto? Eg tener også meir enn 30 000 i mnd, brutto, og er ikkje spesielt nøgd med lønna mi for det :-)

Skrevet

Jeg burde naturligvis ha skrevet at jeg mener 30 000 netto. Jeg tjener nok også rundt 30000 brutto, men har jo kun drøyt 20000 utbetalt.

Skrevet

Ingen som vil svare tydeligvis? Jeg har 20 000 brutto og er (naturlig nok) veldig misfornøyd...

Skrevet

Det spørs om du snakker om netto eller brutto!

I brutto så har vi da over 30 000 hver her i huset, men ingen av oss har spesielt god lønn, jeg vil heller påstå det motsatte, utdanning, ansiennitet, ansvar og arbeidsmengde tatt i betraktning.

Skrevet

Ja, synes vi tjener for lite med tanke på en 5 og 6,5 års utdannelse! Kunne godt gjort noe annet for en bedre lønn!

Skrevet

Her har jeg litt i overkant av 30 000 netto, og han har alt fra 40-90 netto.

Jeg er økonom i Staten, han er selvstendig næringsdrivende konsulent.

Skrevet

Jeg tjener over 30 netto, og jeg jobber med HR i oljebransjen.

Skrevet

Jeg har utbetalt mellom 30-35 i måneden. Jeg jobber som driftsleder på et oppdrettsanlegg. Har bare en batchelor i akvakultur så jeg er ganske fornøyd. Kjempespennende jobb, kan absolutt anbefales og det trengs flere jenter i denne bransjen.

Skrevet

Lønna mi ligger rett under 30 000 netto, og jeg er psykolog. Med et gigantstudielån skulle det bare mangle!

Skrevet

Mannen min har 32000 netto denne mnd, sivilingeniør. Jeg fikk utbetalt 21000, er lektor i vgs, men jobber bare 80%

Skrevet

Jobber innen luftfart. Tjener ca 40000 netto. Ikke så bra med tanke på at utdannelsen var på over en million...