Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 jeg er ikke heeelt kjent på Lillehammer, men jeg er godt kjent på Otta. Stasjonen ligger midt i sentrum og Jysk ligger midt i sentrum. :-D
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Definitivt Otta! Sjekk med www.gulesider.no/kart og skriv inn adressene. På Otta tar det deg 5 min vil jeg tro. Hvis du går gjennom jernbaneparken, bakom rema 1000 og forbi polet så er du der. Kort veg! *Ottajente*
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Den ligger i 2.etg i kjøpesenteret. Ottatunet heter det (Eller AmfiOtta, veit ikke om det har bytta navn ennå.)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Følger du "hovedgata" forbi noe som heter "kunsthjørnet" (eller noe liknende) og forbi en større park og en godtebutikk som kreativt noen heter "Parken så kommer du på riktig side av kjøpesenteret i forhold til Jysk da. Men det er jo ikke superstort, så du sparer ikke mye tid akkurat. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå