GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Har regntøy fra reflex og det er vi veldig fornøyd med. Har til nå kun hatt reima dresser, men har litt lyst til å prøve noe annet også. Å reflex har jo rimelige priser, hva er deres erfaring? Bor på vestlandet, så vinteren er som oftest våt (viss du ser bort ifra de to siste årene), gutten min blir 3 år i januar
Behnari Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Vi hadde reflexdress til eldste på (da) 6 år i fjor. Den var grei nok til ham, men hadde nok ikke kjøpt den til jenta på 3. Den blir litt for stor og klumpete til et så lite barn (i allefall fjordåretsmodell), i tillegg til at den ikke var så vanntett som jeg skulle ønske. Den funket for såvidt fint nok, til en på 6 som ikke sitter så mye i snøen, men springer rundt. Så var det snøen, da. I fjor var jo vi vestlendinger heldige, men med mer vanlig slaps, tor jeg den hadde kommet til kort.
mamman til to gutter Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Vår gutt som var 3år i fjor hadde Reflexdressen og jeg syns ikke den var klumpete til han. Jeg var ikke helt fornøyd med den fordi den ble veldig raskt slitt på knærne, ikke så det ble hull, men den var nok ikke like vanntett og sånn ble den før snøen la seg ordentlig som den gjorde allerede i november i fjor. Kommer nok til å gå for noe annet i år og hvis man skal stole på testen som kom i dag, så tipper jeg vi går for Reima selvom jeg egentlig syns den er unødvendig dyr...
Mrs. Bouquet Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ble skuffet, den var ikke vanntett nok.
HTC Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Vår Reflex ble fort slitt, vi klagde og fikk pengene igjen. Kjøpte så Reima tec+, den har vært grei. Vurderer Isbjörn nå.
Anettemor82 Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Fungerte veldig godt på vår 1 åring som krøp og gikk og satt for det meste.
UpsyDaisy Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg hadde Reflex og Reima dress til min treåring i fjor og var mest fornøyd med Reflex sin faktisk... Men kan jo vært en dårlig Reimamodell? Den var ikke av de dyreste.
Espoir Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg tror årets reflexdresser har høyere vannsøyle enn de tidligere modellen. Den vi kjøpte har ihvertfall vannsøyle på 10000, det samme som reimatec.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg kjøpte reflex til lillebror ifjor. Da var han 3 år. Hun i reflex butikken sa at om jeg ikke ville bruke penger på en reima tec + dress kunne jeg like godt kjøpe en reflex dress, den skulle være like bra. Dressen var i bhg hele sen høsten, vinteren og tidlig vår med unntak av når jeg tok dressen med hjem for å vaske den. I bhg var de fornøyd og sa at det var en god dress. Følte aldri at den var klumpete eller dårlig å bevege seg i, fikk heller ikke inntrykk av at han var kald i den, med gode klær under da. Har lyst å prøve bergans sin heldress i år, men har null peiling på om den er god, så er litt usikker.
togutter-08og10 Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Vi hadde reflex da gutten var 2 år og den hadde god passform, det eneste minuset er at foret er løst. Dvs at det er mykt fleecefor inni som gjør at det kan være litt vanskelig å få på. I år har jeg bestilt legotec på flust.no til 449 kr (i Ellos kostet den 999 kr) Håper denne funker bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå