Gå til innhold

Jeg letter snart!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har har såååå mye luft i magen om dagen at jeg holder på å bli gal! Våkner om natta av at jeg promper * flaut* ;) Hele tiden går jeg rundt og promper, og det er ubehagelig.. i tillegg har jeg nesten fått en el annen form for forstoppelse, får ikke gått ordentlig på do ;(

Noen som har samme problemer og/eller noen gode råd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner til problemet! Masse luft, det er full stopp sånn ellers og oppblåst. Jippi! Men det er en urte-te fra helsekosten som kan hjelpe og de har noen vidundermidler på apoteket. I mitt forrige svangerskap vurderte jeg nesten klyster men det slapp jeg heldigvis. Det blir jo rimelig ubehagelige kramper i magen etterhvert om man ikke får gått skikkelig på do over tid :S

Lykke til med magen :)

Skrevet

Hei. Hvor langt er du på vei? For meg har dette problemet avtatt de siste ukene. Er 11 uker i morgen. Var totalt stinn og oppblåst de første ukene, så ut som jeg var 5 mnd på vei. Tipset er vel å gå en tur og drikke vann? Uten at det hjalp noe særlig for meg. Men det har som sagt gått litt over, får håpe du opplever en bedring snart også.

Skrevet

jeg hadde også såå vondt og prompa hele tia:(( jeg tok karve og svelget med vann, da tok det ca 30 min så roet magen seg. Tok en teskje hver gang jeg hadde vondt og iløpet av tre dager var det vekk :)

Skrevet

God morgen:-)

Inatt sov jeg nesten ingenting, hadde så mye luft i magen at jeg holdt på å bli gal! Karve har jeg aldri hørt om, kanskje det, eller stikke innom apotek el helsekost:-)

Jeg er snart 9 uker på vei.

Ha en fin dag alle sammen:-)

Skrevet

Et generelt tips er å unngå hvetemel/hvit pasta/hvit ris og mat med for mye stivelse i. Spis mat med mye fiber og fullkorn. Biola/activia osv er bra for å få balansert magen. Vær i aktivitet, gå/tren osv/tøy ut. Yoga skal visst være kjempebra for fordøyelsen ;) Selv har jeg ikke tolmodighet til det! Hehe. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...