snuppo Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 syns ikke jeg har gjor annet på over 1 år nå.. å ikm var på lørdag og ingen mens og negativ test.... det er planlagt åp begynne på prøverørsbehandling neste mnd, så skal syklusen liksom klusse seg helt... *moff*
Kristiiin Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Signerer deg. JEG ER SÅ FRUSTREEERT!!! Har lyst å bare hyle det ut til alle mann og enhver. Vi har ikke prøvd så lenge, fire måneder. Men mannen jobber en del borte, og det er liksom ikke hele tia vi får hatt oss! Jeg sliter med å finne ut av syklusen min, og blir GALGALGALGAL!! *puste puste puste* Lurer på om det førte en forbannelse med seg å kjøpe den sinnsykt fine gravidbuksa jeg fant på ferie. Jeg trooor liksom hele tiden jeg kjenner et symptom, men plutselig er det borte igjen. Har en gutt fra tidligere forhold på fire år, blei gravid etter en one-night liksom!! Å nå - neeeeida.... Har forresten noen av dere menn som har tatt sånn sperm-test fra billigtester? Snufs
snuppo Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 nei, leverte på sykehuset vi. sperm testen asså. ja man blir tussete i knotten av mindre,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå