Gå til innhold

Flere som er blitt rydde/vaskefriker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt aldeles gal! Redebyggingen tar helt av!

Tømmer absolutt alle skuffer og skap, vasker under over og innimellom!

Kan ikke gå på kvelden, siden jeg har bekkenløsning! Allikevel klarer jeg ikke la vær å vaske!

Er vi flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YES!!!!!!!! Der har du meg også hehe.

Mannen holder på å bli gal av meg. Vasker jeg ikke så baker jeg gjærbakst. Har bakt opp halve frysen nå:)

Gjort klar til babyen har jeg gjort for lengst, så nå prøver jeg bare å få utvida de 3 cm jeg har med åpning slik at jeg kan komme igang med fødselen.

Skrevet

Jepp! jeg føler at det er så mange rydde , sortere , vaske og kjøpe prosjekter jeg må ha på plass før baby kan komme og jeg blir ikke klar for å føde før det er gjort. Bekkenet sier fra , kynnerne er hyppige og ryggen verker , men tanken på at en del av huset skal inneholde usortert og at det skal være løse tråder før jeg føder gjør meg kjempestressa. Vært sånn hver gang :( og like sliten blir man... men deilig med alt som er gjort og lukten av nyvasket .

Skrevet

Haha katta! Her er faktisk julbaksten påbegynt og fryseren nokså full.

Godt å høre vi er flere syke sinn der ute!

Skrevet

Hahaha, det var det jeg og tenkte på:)

med 2 så tette barn blir det umulig å få til så mye julebakst så blir ikke så mye bakst til barselbesøkende hihi. Her har det gått i boller, grove rundstykker (rundstykkene er til oss etter fødsel) sjokoladekake og krydderkaker. Sitter helt utslitt i lenestolen nå hehe.

Skrevet

Kan ikke noen av dere være så snill å ta turen til meg? Dere kan få ta dere ut med rydding, vasking, baking og alt dere måtte ønske...

Her ser huset ut som en svinesti, ingenting er klargjort og energien er totalt fraværende...

"Kom arbeidslyst - her skal du motstand finne....!!!"

Skrevet

Skal love deg nyttårsprins at når du kun har få uker igjen så kommer det et energikikk uten like. Da får du helt sikkert gjort masse selv med bekkensmerter osv. Bare vent å se, de aller fleste får det kikket om redebygging:)

Skrevet

Håper du har rett, katta! Hadde jo vært greit at det så litt bedre ut når prinsen kommer...og med tanke på at det da er jul og allting...

Men idag får du forhåpentligvis ikke ryddet ferdig før babyen kommer!! Krysser fingrene!!!

Skrevet

Murrer godt her nå og kommer mer og mer av proppen:)

Skal vaske badene og lufte dynene til babyen:)

klem og takk skal du ha:)

Skrevet

jepp, der har du meg også. Vondt i ryggen og bekkenet og klarer nesten ikke å gå etterpå, men følelsen av å ha et rotete og skittent hus er værre. Haha, aldri vært sånn før.

Skrevet

Ja, jeg vasker som en tulling. men nå har jeg besøk og får ikke gjort noen ting før de drar igjen, synd å si det men jeg gleder meg til å få huset for meg selv igjen slik at jeg kan vaske litt rundt i morgen :)

Skrevet

10 dager til termin her. Jeg hadde skikkerlig rydde/ vaske/ kaste kikk for ca 1-2 mnd siden. Da organiserte jeg alle skap,skuffer, vasket vinduer,gardiner, ryddet garasjebod osv. Var helt gal!

Nå har det faktisk roet seg ned, føler meg så sliten for tiden. Men i går fikk jeg for meg at bua inne i leiligheten står igjen. Så i dag er planen å få ryddet og organisert i den. Samboeren må pent hjelpe meg da det står en del tunge esker der. Han mener det er unødvendig men jeg MÅ! Må også på ikea en tur å kjøpe inn et hyllesystem og noen oppbevaringsesker. Kjenner at jeg ikke får roen over meg før dette er gjort i dag. Hehe! Så etter det kan lilletuppa bare komme;)

Skrevet

Haha, ikke i nærheten en gang, og jeg har nå 5 uker igjen. Men nå skal det sies at kampen er tapt i utgangspunktet, siden jeg bor i et utbyggingsprosjekt, så da kan jeg pleie kynnerne mine i fred og ro på sofaen om kvelden... :)

Skrevet

Åhh godt det ikke bare er meg men jeg baker ikke da he he men er helt idiot når det kommer til at alt skal være fint og flott hele tiden. Blir skikkelig frustrert over to barn og en mann som ikke er like nøye som meg. Her om dagen ble den eldste sønnen min gørr sur fordi jeg støvsugde, skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha det så fint hele tiden...han ble helt kvalm sa han ha ha da måtte jeg tenke meg om litt...kan hende den støvsugern går endel her hjemme ;) Men uansett så klarer jeg ikke gjøre noe med det så de får bare holde ut den støvsugeren og vaskekluten!!!

Gruer meg sååå til samboeren skal være hjemme aleine med barn når jeg er på sykehuset...må vel ta i et tak med en gang jeg kommer hjem er jeg redd for!!!

Skrevet

Ble sånn jeg også, vasket rundt ene rommet etter det andre. Støvsuging flere ganger pr dag og vasking og støvtørking flere ganger i uka. Men så stoppet det fullstendig opp i forrige uke. Nå klarer jeg ingenting lenger, har ikke energi til annet enn å ligge på sofaen. 12 dager igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...