sola26 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er 40+5 i dag.Har liksom ikke hatt noen smerter i det heletatt.Men,i dag har jeg plutselig fått litt vondt nederst i ryggen.Starta når jeg våkna i dag.mensensmerter nederst i ryggen på en måte.Så ga det seg.Så starta det rundt kl 14 igjen.Strammer bak i rygg og mage.Men,gjør bare vondt i ryggen.Kommer og går.
strikkedilla Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Tror sikkert dette kan være litt forskjellig fra person til person. For meg startet fødselen med førstemann med vannavgang. Så fikk jeg murrende menssmerter som kom hyppigere og hyppigere og ble samtidig kraftigere og kraftigere. Minnet litt om kynnere, men det var liksom ikke helt det samme. Sånn var det da. Nå er jeg kjempespendt på hvordan det blir denne gangen om ca 2 mnd. Lykke til med din fødsel!
2 Mini oss Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg syntes det kjennes ut som sterke menssmerter.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Det er nok veldig individuelt. Men jeg har opplevd rier på 2 forskjellige måter. Den ene med vannavgang å baaang vondt i magen med stramming kun som mensensmerter.(fremme langs trusekanten) Den andre gangen, starta med rier som mensensmerter i magen som skyter over i korsryggen "tverrs igjennom" magen. Rett å slett gjennomgående smerte fra mage (eggstokker) til korsrygg. Sitter i lita stund, si 30 sek til å begynne med. Hos meg var rier andre gang uregelmessige, 3 til 8 min imellom hver rie. Men det var dobbel kansje 3 ganger så sterke smerter som vanlige menssmerter. Å du merker at visst du må puste deg igjennom di, om så lett pusting så er det rier. Om du ble klokere på dette svar, i dont know. Men lykke til sola26 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå