Busy_bee Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Har funnet noen søte bokser som jeg kunne tenke meg å ha grøtpulveret i, som ser litt finere ut på kjøkkenbenken. Men, så var det noen som sa at en ikke skal oppbevare grøtpulveret i metallbokser. Er det noen her som vet om dette stemmer og hvorfor? Alternativet er jo å finne frem noe i Tupperware o.l., og det er jo greit det også men ikke så fint. :-)
Gjest happyfeet<3 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har mme pulveret i sølvposen oppi en lufttett metallboks stående på benken.. Er ikke dette "lov" heller da..? Ja liker at det kan skjules i litt fine bokser..
MammanTilMax Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Ang mme pulver så har jeg hørt med hipp, og de sa det var greit å ha det i en boks, så lenge man ikke tømte det ut av "sølvposen" Grøtpulver vet jeg ikke noe om..
M-M-M-mamma Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har en plastboks fra Nille som jeg har mme pulveret i. Den er av klar plast, men står nede i en skuff slik at pulveret oppbevares tørt og mørkt. Ellers så har jeg verdens beste boks i samme skuff, doseringsboks fra tupperware. Den inneholder tre rom som jeg fyller opp med pulver med antall skjeer jeg bruker nå. Har flaskene klare med riktig mengde vann i kjøleskapet, varmer i mikro og tilsetter en "dose" pulver Da trenger jeg bare måle opp hver fjerde gang Den er også suuuper å ha med i stellebagen Bare et tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå