*bikki* Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 I det ene øyeblikket svetter jeg så jeg blir våt, i neste øyeblikk er jeg steinkald... Føler meg ellers ikke syk. Er dette noe som flere har vært plaget av etter fødsel??
Ellois Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Heeeeeelt normalt! :-) Eller, jeg hadde det i alle fall også sånn de første ukene. Det er bare hormonene som går litt bananas... He he! Hold ut! Og grattis med bebis! :-)
*bikki* Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det var godt å høre!!! Thanx:) Nyter tilværelsen!
zombie2be Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 ja-sånn hadde jeg det og! ubehagelig! leste litt om det og fant ut at jeg spiste og drakk for lite, det gav seg kjapt etter at jeg fikk i meg mer næring ja.. Kan det være sånn for deg å?
april2011mamma Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 det skyldes bare hormonene i kroppen.... mye endringer som skjer de første månedene etter fødsel.. husk uansett å drikke mye væske når du ammer... juice og saft er topp... og vann men faktisk er juice veldig bra når man ammer og ting går i ett:) gratulerer!
*bikki* Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er veldig flink til å drikke vann, må alltid ha vannflasken i hånden hver gang hun ammer, føler hun tapper meg aldeles:) Kunne kanskje prøvd å drikke mer juice ja:) Er nok litt for dårlig med maten på nattestid, gidder liksom ikke gå ut på kjøkkenet da, men skulle kanskje prøvd å ha med meg noe på nattbordet...
april2011mamma Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 jeg hadde alltid en vannflaske og en banan pluss kjeks på nattbordet.. var veldig sulten på natten eller tidlig om morgenen så det var veldig smart å ha noe i nærheten da:)
Light of my life Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg fødte for 9 dager siden, og plages av noe lignende. Svettetokter når jeg sover om natten! Våkner og er dyvåt :-€ Ikke spes deilig nei.....
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Kjenner meg heeelt igjen!! Ene øyeblikket skam varm, svett igjennom (hvertfall om natta) FOr så å ligge i senga å hakke tenner å riste som ett aspeløv å tro jeg skulle fryse ihjel. Skikkelig ubehagelig :/ Det blir bedre, men har enda svette tokter selv 3 uker etter fødsel. Litt bedre ang frysepinnen ) Meen har jo enda vinteren i møte.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Dette skjedde etter begge mine fødsler. Kroppen "slapp" alt vannet den hadde lagret også. Raste jo ned i vekt i samme slengen. Den siste gangen varte denne svetterunden lengre, men heldigvis gikk det over til slutt. Spesielt ille i det utdrivningsrefleksen satte i gang ved hver ammerunde. Legen min (som er like gammel som meg og også fått to barn nylig) lo så hun hikstet av beskrivelsene mine og påpekte at hormonene som raser kan sammenlignes med de man har i overgangsalderen. Husker godt min egen mor da hun var der, for å si det sånn. Svettetokter i tide og utide.
7569 Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg og hadde det sånn noen uker!! Ubehagelig ja! Også disse hemoroidene da.... Usj jaja :-)
Frkena Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 hadde det på akkorat samme måten, varte til han var 3-4 mnd. ofte på netterne våknet jeg og var gjennombløt av svette. eller hadde helt sinnsyke svettetokter mens jeg ammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå