Babylykke2011 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hurra ! Fikk nettopp høre (....en myte ?.....) om at det blir født uvanlig mange barn ved fullmåne, uten at man har noen forklaring på hvorfor. Krysser fingrene for at nurket i magen kommer i natt.... Terminen er fredag Er normalt IKKE overtroisk, men utålmodigheten gjør at jeg klamrer meg til håpet om at myten stemmer.
Rosemarin Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er på overtid 6 dager. Vil helst føde i dag. Men hvis fullmånen kan hjelpe meg til å få fart på sakene hadde det vært fint. Lykke til. Håper det blir fødsel på deg snart.
Eplebiten Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Hadde ikke gjort meg så mye om snuppa valgte å komme nå, men har mine tvil på at det skjer. Har ikke termin før i november, så hvis hun skal komme med en fullmåne, blir det vel ikke før 10.11.
siljesnupp med minisnupper Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 førstemann venta til 4 dager etter termin han bare for å bli født ved fullmåne så satser på at denne kommer 3 dager før ved fullmåne:) har termin på lørdag så skal ikke klage om fullmånen slår til denne gangen også
Heidish Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Til og med jeg med en naturvitenskaplig bakgrunn, mao realist, klamrer meg til dette håpet. Hadde termin i går.
Weronika har 2 små gull Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 D hadde ikke gjort noe om lillegutt kom i natt, nei... er på 3. overtidsdag!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Er på mens termin nå, og ul termin fredag. Har blitt spådd av flere på spåsiden fødsel mellom 9 og 12 okt.så satser på det skjer det kommende døgn hehe. Har 3 cm åpning og trodde jeg var igang i går, men det har roet seg fullstendig der inne:( Lykke til damer:)
♥ Min engel ♥ Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 - 8 dager her. Så jeg og hååååper på fullmåne fødsel, selv om ikke jeg heller er av den mest overtroiske typen :-P
anettepette85 Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Så spennende Har ul-termin nå til fredagen, tvi tvi for at det skjer noe i natt
desember gutt + oktober tulle Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 ja kan se ut til at det stemmer her har egentlig ikke termin før 21 men ser ut til at jeg forhåpentlighvis sniker litt i køen nå har ho allerede lurt meg en gang før så skal aldri si aldri, men lov å håpe. ganske sikker på at det blir fødsel på meg i natt <3 endelig skal jeg få møte snuppa mi <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå