zombie2be Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Snart tid for å gjennoppta aktiviteten, så tenkte å kjøpe noe, siden de fleste sier det er tørrere nedentil etterpå. Noen erfaringer? kan vanlig jordnøttolje brukes?(tenker den, siden det var denne jordmor brukte under fødselen og tøying). er min første fødsel, så kjenner jeg gruer meg litt til dette her.. Hjelp!
Reddiken Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg brukte silikonbasert etterpå, og bruker det fortsatt. (etter 6 mnd) Synes den er bedre enn vannbasert, for den er ikke så klissete, og er mye drøyere. Jeg turte ikke hoppe i det før jeg hadde vært på 6-ukers kontroll hos legen, så det var jo nesten som å begynne på nytt :-) Kjemperart i begynnelsen, men det er best å bare hoppe i det, og ikke la det gå for lenge mellom hver gang ;-) Lykke til!
Foccacia Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Vi er veldig fornøyde med klick fra rfsu, de har den på apoteket. Synes også før fødsel at denne var best Ventet til etter 6 ukerskontrollen.
zombie2be Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2011 kan man bruke klick sammen med kondom?? glemte å nevne det, vil ikke risikere noe..
Foccacia Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Regner med det, vi har iallefall gjort det. Her er info fra rfsu sine sider: http://www.rfsu.se/sv/Produkter/Glidmedel/Klick-Natural-Glide/
M-M-M-mamma Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har brukt vivag både før og etter fødsel. Det er en gele for damer som tilfører fuktighet som også kan brukes som glidemiddel. Jeg har tidligere slitt med mye urinveisinfeksjoner og dermed også tørre slimhinner (hadde mye vondt under sex) og under graviditeten var jeg også tørrere (mye beskrivelser her nå...hehe). Den er helt genial! Min kjære elsker den også Vi begynte igjen to uker etter fødsel Gikk kjempe fint Nå er jeg i normal stand igjen og tro det eller ei...sex er såååå mye bedre etter fødselen for meg Har ikke hatt vondt en eneste gang
Foccacia Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Sjekka på tuben, den kan fint brukes sammen med kondom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå