Nummer2.2014 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 På søndag gikk slimproppen min og etter det fikk jeg noen vonde kynnere. De var veldig uregelmessige da. I hele natt lå jeg med regelmessige og ganske vonde kynnere. Det er vel kanskje rier man kaller det da? De varte over ett minutt og kom med ca 10 min mellomrom. Men så i dag tidlig stoppet det helt opp. Noen som vet hvor lenge man kan gå da før det setter i gang igjen? Og tips til noe som setter i gang igjen? Skuffende når man tror man er i gang og så slutter det
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Høres ut som modnings/tulle-rier. Jeg var "plaget" med dette de 3siste mnd i svangerskapet mitt.. Jeg mistet slimproppen ca.1mnd før fødsel.. De sier at man merker det når det nærmer seg, og det kan jeg love deg at du gjør! Sex er det eneste som er dokumentert som kan sette igang fødsel. Og dette pga sæden til mannen, er vel noen stoffer som modner livmorhalsen =) Prøv å ta en varm dusj når du kjenner "riene", hvis de forsvinner eller blir mildere så er det kynnere.. Lykke til iallefall hvis noe skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå