Kose-KU Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hvilke navn klinger bra foran og etter Josefine?
Giss Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Josefine Amalie Josefine Olea Josefine Amanda Josefine Ulrikke Josefine Dorthea Josefine Madelein Josefine Kornelia Josefine Lorentse Josefine Rebekka Josefine Anora Ea Josefine Sara Josefine Lilly Josefine Klara Josefine Siri Josefine Vera Josefine Lara Josefine
*Dubsgirl* Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Ida Josefine Mari Josefine Oda Josefine Mina Josefine Dina Josefine Tuva Josefine Thea Josefine Leah Josefine Ella Josefine Josefine Helene Josefine Olivia Josefine Mathea Josefine Susanne Josefine Cornelia Josefine Therese Josefine Elisabeth Josefine Emilie
♥Nemi♥ Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Mamma ville kalle meg Jenny Josefine. Lily Josefine Ebba Josefine Ellie Josefine Petra Josefine Josefine Fredrikke Josefine Noor Jodefine Marie Josefine Othelie
Mine2Små Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Ida Josefine Oda Josefine Mia Josefine Lill Josefine Iris Josefine Josefine Maria Josefine Karina Josefine Magdalena Josefine Andrea
prysseluskan Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Anna Josefine Mali Josefine Rikke Josefine Una Josefine Smilla Josefine Josefine My Josefine Elise Josefine Fredrikke (litt mye kanskje) (Jeg synes forresten Josefine er finest alene...)
*una Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Må du ha et navn til da? Syns Josefine er nydelig alene jeg
LilleBitteliten Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Enig med de andre her; Josefine er mye finere alene! Det er forresten et veldig fint navn :-) Sammen med et annet tror jeg det lett kan "drukne" litt.
Kose-KU Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for mange fine forslag:) ! Storesøster har to navn (men bruker ett). Synes dere at lillesøster da bare kan ha ett navn? Ikke lett å finne navn som passer sammen med Josefine. Vi har tenkt på Natalie og Rebekka også. Josefine Rebekka Josefine Ulrikke Josefine Helene synes jeg var veldig gode forslag:)
norskepigen Skrevet 17. oktober 2011 #12 Skrevet 17. oktober 2011 Svigermor heter Christiane Josefine. Jeg synes det er fint, men kanskje litt langt. Hun kaller seg selv bare Christa. Christa Josefine :-)
Mrs Smith Skrevet 17. oktober 2011 #13 Skrevet 17. oktober 2011 Josefine er jo et ganske langt, firestavlesesnavn, så jeg ville valgt et kort navn foran. Spesielt hvis dere skal bruke det til daglig. Isa Josefine Ida Josefine Anna Josefine Egentlig litt vanskelig synes jeg... Josefine er jo et flott navn i seg selv, dere vil ikke ha bare det ?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Ea Josefine Lea Josefine Thale Josefine Mia Josefine Milea Josefine Vida Josefine Luna Josefine Rine Josefine Synne Josefine Ava Josefine Mathea Josefine Oda Josefine Ulrikke Josefine Ida Josefine Kaja Josefine Kajsa Josefine Live Josefine Elise Josefine Alma Josefine Silje Josefine Vilma Josefine Karla Josefine Karna Josefine Tilde Josefine Thalea Josefine Dina Josefine Simone Josefine Linnea Josefine Mina Josefine Sina Josefine
♥ Herligheten ♥ Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Og foran.. Josefine Helen Josefine Malen Josefine Susann Josefine Linnea Josefine Karoline Josefine Iren Josefine Elisa Josefine Mathea
HH72 Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Stemmer definitivt for josefine alene, siden det er et flott navn og dessuten har hele fire stavelser. Kan ta tid å si navnet m enda et par-tre stavelser til i fornavn nr to pluss etternavnet(etternavnene?).
Cornelianelia Skrevet 26. oktober 2011 #17 Skrevet 26. oktober 2011 Hvis dere setter et annet navn foran Josefine, ender dere garantert opp med å bare bruke det første navnet, for dobbeltnavnet blir for langt til daglig bruk. Men samtidig synes jeg det fungerer best med kort navn foran som f.eks Ella Josefine. Hvis dere skal ha et navn etter Josefine, ville jeg valgt noe som ikke er så tungt og langt. Josefine Maria Josefine Adele Josefine Alise Men det blir veldig langt og pompøst med et navn etter Josefine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå