Noregsgard Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Det nesten litt for lett å overtale samboeren min til å begynne prøvingen igjen Jeg spurte bare "når skal XXX få et søsken da?" og viiips, så var det gjort Gutten vår er 13 mnd, og nå skal vi sannelig starte på ny igjen. Gleeeder meg!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Så stas! :-) Kanskje vi får følge hverandre da! ;-) Jeg er HI fra det andre innlegget. Ungen vår er 16 mnd nå. Vi skal begynne i november, venter bare på neste mens, så er det på`n igjen når den er over.
Noregsgard Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det er så spennende! Vi får ganske jevnaldrede barn vi da, om det klaffer for oss begge Venter også bare på å få overstått mens her, så starter vi prøvingen.
Pumba78 Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Vi og, hurra! Setter i gang når bolla har fyllt ett om to uker. Tok et år sist da så vi får se, håper kroppen husker hva den skal gjøre hehe. Lykke til dere!
Sommerbebiss Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Vi og har startet prøvingen, slutta på pilla forrige mnd. Men her er samboeren min litt mer vrien, ene dagen vil han og neste dag er han i tvil. Men jeg har fått streng beskjed om å ikke begynne på pillen i gjen, så vi får bare se hvor lang tid det tar. Hadde blitt super glad om jeg hadde en liten spire i magen akkurat nå, men det tviler jeg på. Håper på å bli gravid i nov/des en gang, så blir det akkurat 2 år mellom ungene. Har en gutt på 13 mnd jeg og:) Jeg syns dette er super moro, gleder meg som en unge! Selv om jeg er student, og tenker på å begynne på høgskole til neste år. I tillegg til at jeg akkurat eg ferdig med læretida mi, tror ikke arbeidsplassen er klar for ny permisjon i gjen heelt enda. Men men, sånn er det bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå