Gå til innhold

Er det noen fleregangsfødene som føler at dette svangerskapet er hardere? (klage innlegg)

Anbefalte innlegg

Jeg orker ingentingen, ligger rett ut hele dagen, mat,drikke, dusje, handle, husarbeid spise lunch med venninner, dra på besøk er ett ork..

Har barn fra før så føler jeg må lade opp til de kommer hjem fra barnehage og skole så jeg kan være en god mamma for de.

Mannen jobber borte så alt faller på meg, noe jeg vanligvis er veldig glad for, men nå som jeg har lavt blodtrykk og er sliten skulle jeg ønske han var her og hjalp meg :(

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg er nå gravid med mitt fjerde barn men jeg husker da jeg gikk gravid med mitt tredje barn så ble jeg fortere og mer sliten enn med de to første. Jeg var også mye alene med barna fordi min samboer jobbet til forskjellige tider. Dette snakket jeg med jordmor om og hun sa at dette var veldig vanlig fordi man ikke hadde så mye tid til det som skjedde med ens egen kropp oppi alle gjøremålene og man ønsker ikke at barna skal få noe mindre oppmerksomhet eller oppfølgning selv om man er gravid.

Jeg fikk bekkeløsning av den vonde sorten i mitt tredje svangerskap, så ja flergangsfødende kan føle på det at nåværende svangerskap er hardere enn de foregående.

Men her sitter jeg da, igang igjen så jeg lot meg ikke skremme...Men det er fint å snakke med familie og venner om de kan hjelpe litt til når mannen din ikke er hjemme. Evnt. at mannen din trår til litt ekstra når han er hjemme slik at du får innhentet ny energi frem til han drar på jobb igjen.

Masse lykke til videre i svangerskapet :)

JA!!!! Mitt første sv.skap var en drøm. men nr.2 var verre, og nå med nr.3 er det helt gale!!! jeg blir også sliten av alt mulig, må legge meg nedpå etter en dysj liksom...og jeg er bare 10 uker:( Ser ut til å bli et langt sv.skap :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...