La vita è bella <3 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Søkt på nett, men finner bare sånn kebab på spyd (som jeg aldri har spist ute). Har lyst å steke kyllingfilet i biter og ha det i pitabrød med salat og dressing. Forslag til god krydring? Forslag til saus/ dressing? Pitabrød har jeg tenkt å lage selv
Novadona Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Kylling er sammen med rømme eller creme fraiche tilsatt karri veldig godt. Jeg kjøpte nettopp et ferdigkrydd på glass, Mango Curry og er produsert av Santa Maria. Jeg brukte lefser og følte ikke jeg trengte noe annet krydd. Jeg hadde ellers stekt kyllingkjøttdeig. Ellers cherry tomater, frisk salat, ost, mais og agurk.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Stek opp kyllingfilet i biter, dryss over tacokrydder og litt vann, da dette stå å koke til vannet er kokt ut. Fyll pitabrød med mais, isbergsalat (evnt annen grønn salat), tomat, agurk. Eventuelt annet du har får hånd, kun fantasien stopper deg. Bruk creme fraiche eller rømme som dressing. Hender seg jeg også koker opp litt makaroni og blander det i kjøttet før jeg har det i pitabrødet.
The Bad Gal Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Du får kjøpt ferdigblanda shish kebab-krydder i matbutikken(på pose) Kebab-dressing også. De har det på Meny ihvertfall. Når det er sagt er det jo ikke veldig sunt, men dersom du vil ha det fort og gæli betyr det jo ikke noe.
Fire småtroll Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Her er både stor og liten glad i fajita krydder, det står sammen med tacokrydderet men har en helt annen smak og er godt på kylling. Det er ofte det vi har i pitabrød.
La vita è bella <3 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2011 Takker for svar! Skal se hva jeg finner på butikken her Pitabrød-deigen er satt, gleder meg
Gjest amandine Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Lag ditt eget tacokrydder http://trinesmatblogg.no/2010/08/10/hjemmelaget-tacokrydder-og-tips-til-sunne-tacos/ det er supert til det meste av kjapp "søppelmat", og så blir det ikke så "søplete"! Du kan lage det nesten uten salt, og om du da brukler kylling til kebab eller karbonadedeig til taco kan du spise med god samvittighet. Bedre, iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå