Gå til innhold

Føler jeg kaster bort dagene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg orker ikke annet. Leverer snuppa i barnehagen rundt 09.30. har da hvert oppe med henne siden 7 og lekt og spist. Mens hun er der, sitter jeg bare å er ubruklig foran pc`n eller sover litt (handler litt på kjøpesenter eller matbutikken inneimellom). Så henter jeg henne igjen kl 14, og leker med henne og lager middag til mannen kommer hjem. Så legger snupp seg kl 19. og jeg setter meg ned å glor igjen...2 dager igjen til termin, håper jeg ikke blir like tiltaksløs når lillegutt kommer ut og jeg får kroppen tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten slik er det her også..... Jeg kjører/går med storebror på skolen kl 8.30 og leverer mini i bhg etterpå...Hjemme stort sett kl 9 og skrur på pc.. surfer litt og ordner, setter kanskje på en klesvask/oppvask o.l og sovner på sofaen... Er ikke i "live" igjen før kl 12-13... og storebror skal da hentes på skolen igjen kl 14.30.... da henter jeg likegreit lillebror.... og sånn går dagene =) Ihvertfall de fleste av de dagene jeg ikke har planer (og jeg trenger noen slike også)

Jeg jobber foreløpig 3 halve dager og da blir det jo ikke noe soving... Og så prøver jeg å være litt sosial for å ikke bli helt ødelagt... har noen venninner som er hjemmeværende med små barn... Hender også jeg får handlet før jeg kommer meg hjem og sovner på sofaen =)

Skrevet

Høres ut som meg..utenom det med å ha barn da :) Tror nok det normaliserer seg når babyen kommer ut, men nå er det litt "twilight" zone..man bare går å venter & venter..3 dager igjen til termin her.

Jeg går nesten ikke ut engang...har så mye vann i bena at det er vanskelig å få på skoene, de presser sånn!!

Føler meg som en redusert pensjonist...

Skrevet

Signerer her.. for lat til å skrive mer enn det :P Og jeg har 8 dager igjen ;)

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er meg..står opp 07.30 leverer i barnehagen og så er det hjem,gjør husarbeid,så sitter jeg her...dette her er hver dag..var i jobb frem til 30 sept,da startet permisjonen..når jeg var på jobb så var jeg i full aktivitet,men etter at jeg begynte å være hjemme,blir jeg bare latere og latere..har 11 dager igjen til termin nå og eneste jeg gjør er å se på kalendern haug av ganger,akkurat som tida går fortere da..par dager siden begynte jeg å slite med korsryggen,og par uker har jeg slitt med kynnere men skjer jo ikke noe mere,slimproppen er borte.

vet at når babyen kommer så kommer energien tilbake men er som du skriver,føler at jeg kaster bort dagene.

lykke til fremover:)

Skrevet

Me too :P

Skrevet

Jeg synes vi skal late oss med god samvittighet nå den siste tiden ! :)

Skrevet

SÅNN ER DAGENE MINE Å!!! say no more! Når jeg har en dag jeg føler meg skikkelig CRAYZEY, da er jeg innom det nærmeste senteret hvor det er to timers gratis parkering, (så jeg vet jeg må komme meg unna før det, som en huskeliste for min egen helse, i sofaen foran tv:-P ) OG, der svanser jeg igjennom Cubus, bakeri, Kiwi for dagens middag, apotek for gaviscon, og for å ikke snakke om to små interiør butikker å bruker penger jeg ikke trenger bruke..på vei ut kanskje brio, så jeg ikke får så dårlig samvittighet for barna:-P OG DA ER JEG MAX CRAZY S-| og, dette skjer ikke hver gang jeg skal være virksom for å si det sånn!

Skrevet

Jepp, signerer denne ;))

Skrevet

Hørs ut som dagene mine, men jeg gjør enda mindre....:( Veslefrøkna er i barnehagen fra 9 til 16 nesten hvar dag. Orker ikke å være den mamman jeg burde og det synes jeg er vondt. Håper fødsel og barseltid går fint slik at jeg kan ta igjen det tapte med storesøster og være den mamman jeg vil være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...