Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er veldig ny her i dette forumet, og har ikke blitt så godt kjent ennå. Men ser at dere har laget en oversiktsliste, hvordan finner man ut dette eller hvordan kan man havne på den heter det vel...?

Jeg er synes det jo er gøy å lese om erfaringene og rådene til dere som er i samme situasjon som meg selv. Og kanskje bidra med noe selv etterhvert... :o)

Vi hadde frys/tin forsøk og satte inn 2 egg i august, og 3.oktober var vi på ul og så et lite bankende hjerte! <3 Foreløbig termin er satt til 15.mai 2012. Jeg er kjempe spent for dette er mitt første barn. <3

Finnes det noen "lur" måte og bli kjent her inne, eller noen stder jeg bare må titte...?

Takker på forhånd for alle vennlige svar og hjelpende hender! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kjekt med et bra utfall på frysforsøket dokkes! Gratulere!

Angåendes oversiktsliste, du må bare ta og kopere det som site man har lagt inn - hele lista, lime inn i ditt innlegg etterpå og fulle inn deg selv der du hører til. Ble vanskelig dette men det er enkelt i grunnen ;)

Hvis du har blitt gravid så synes jo for din egen del passer det best forumet "1.trimester osv" for deg. Der kan du snakke om ting som er aktuelle også for dei ;) Her er for det meste folk som er i "før" gravide fasen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...