idagravida Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Kanskje er det ikke bare jeg som sitter hjemme med bekkenløsning og bekymrer meg for julegaveshoppinga? Har termin i desember, så ser for meg at jeg må få unna juleforberedelsene før jeg ikke orker å gå ut... Noen som har gode forslag til sider på nettet der man kan finne gode julegavetips? Kanskje slipper jeg å slite meg gjennom kjøpesentre med bekkenløsning, og kan handle det meste fra sofaen? Setter stor pris på svar og annen inspirasjon! :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er der jeg også =) Orker ikke sentre nå i det hele tatt.. Jeg trenger ny jakke (de andre er ødelagt) og det frister ikke å ordne det i det hele tatt!!!! Uansett er jeg så heldig stilt at de fleste gavene er nesten i boks (bare venter på penger fra NAV-sykepenger) For vi lager fotobok til alle besteforeldre og oldeforeldre til ungene... niesene våre får badekåper (det samme gjør egne unger) bestilt fra nett... og da er vi nesten ferdige med alle gavene i år... bare noen få igjen..... men de skal jeg klare å få ork til =) =)
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Flust.no har jo mye forskjellig;)
Lykkepålandet Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Veldig greit å få varer hjem i posten da:) www.xxl.no ( til alle i familien) www.manukanorge.no (naturlige kremer etc til kvinner i familien) elkjop.no ( her er det alltids noe å kjøpe til de fleste) www.babyfryd.no ( gaver til baby/småbarn) ebay.com ( her finner du alt mulig)
Eviline Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 tips til alle damer som er glad i gode produkter: Blivakker.no eller Strawberrynet.com Mye å spare i forhold til butikk pris også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå