Gå til innhold

off er litt fortvila, hjelp meg litt her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test med morning urin, og med en gang blei den negativ og det står jo at man skal lese av før ti minutter og alt etter det kan man ikkje stole på, men eg gikk inn og såg på testen ca 25 min ettet at eg tok den og da ser man tydelig en skyggestrek, har aldri opplevd dette før og eg har tatt en del tester, er den negativ så forblir den negativ og omvendt... har noen av dere opplevd dette?? får vente og ta en ny test i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på de første testene mine tok det maaaange minutter før enn det kom en svak strek... noen dager senere ble det en tydelig strek med en gang.

og jeg fikk ikke svak strek før enn en uke etter at jeg skulle ha hatt mensen.

Skrevet

så det er et håp eller bare lurer eg meg sjølv..?? vil ikkje bli skuffa denne gangen også, en ting er at den er negativ, men en annen at eg trur den er positiv men negativ da blir dobbel opp med skuffelse.. off hater dette her..

Skrevet

dytter litt eg

Skrevet

Så du på testen når det var gått 10 minutter? ELler så du bare på den med en gang, la den fra deg for så å se på den igjen etter 25min?

Er det veldig tidlig, så trengs det lenger tid på å slå ut positivt på en test,om man selvfølgelig er gravid.

Hvis du ikke så skyggestrek etter 10 inutter, som det står på pakken, ville jeg absolutt tatt en ny imorgen.

Da jeg testet positivt, på 11 dpo, var det først med en veldig svak skyggestrek, tenkte å teste på ny dagen etter, men streken var like skyggeaktig dagen etter.

På 13 dpo var streken mye tydeligere, det har nok å gjøre med at HCG dobles annenhver dag, eller hver 1.8 dag. Så hvis det viser seg at du får en skygge av en strek i morgen, så kan det godt være den blir sterkere dagen etter.

Håper ikke dette var totalt forvirrende...

Skrevet

ja ikm er på torsdag/fredag så er jo tidlig.. og ja eg såg på den med en gang la den fra meg, for så å gå inn igjen og kikke... har tatt vare på dei andre testene fra forgje måned og dei viser forsatt negativ, men denne snudde om til positiv på dei 25 minuttene eg var ute fra bade.... men er vell ikkje noke håp her... har ingen symptomer heller, utenom et øm bryst noe eg hadde forgje måned før mensen og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...