Gå til innhold

36+0 og regelmessige kynnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som opplevd det over lenger tid? Kommer ca hver 9-12 minutt med ca 1 minutt varighet. Har også murringer i ryggen som er uavhengig av kynnerene og de er der konstant. Kynnerene er ikke vonde, men kjenner de i hele livmoren. Drar seg godt sammen. Hatt mye kynnere tidligere i svangerskapet, men de kom i hytt og pine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Har hatt det siden i går kveld... Synes det er så rart at de er regelmessige. Lunner skal jo ikke være det, og rier er det ikke.

Skrevet

Jeg har veldig mye kynnere, og på kvelden hender det at jeg kan ha de regelmessig med f.eks 10 min mellomrom. Det pleier imidlertid ofte å forandre seg hvis jeg gjør noe annet, feks går litt rundt i stedet for å sitte foran pc'n.

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 33 og har opplevd flere kvelder med regelmessige kynnere. Det toppet seg forrige uke da jeg hadde regelmessig kynnere med 1 runde hvert 5 minutt over flere timer. Jeg ble nervøs da, men det gikk over da jeg la meg nedpå litt. Etter det har jeg ikke hatt så mange. I dag har jeg hatt noen. Jeg ser tydelig sammenheng mellom kynnere og stress på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...