HappyJoy Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som opplevd det over lenger tid? Kommer ca hver 9-12 minutt med ca 1 minutt varighet. Har også murringer i ryggen som er uavhengig av kynnerene og de er der konstant. Kynnerene er ikke vonde, men kjenner de i hele livmoren. Drar seg godt sammen. Hatt mye kynnere tidligere i svangerskapet, men de kom i hytt og pine.
HappyJoy Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2011 Ingen? Har hatt det siden i går kveld... Synes det er så rart at de er regelmessige. Lunner skal jo ikke være det, og rier er det ikke.
Tuddeli Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har veldig mye kynnere, og på kvelden hender det at jeg kan ha de regelmessig med f.eks 10 min mellomrom. Det pleier imidlertid ofte å forandre seg hvis jeg gjør noe annet, feks går litt rundt i stedet for å sitte foran pc'n.
Linella75 Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Hei Jeg er i uke 33 og har opplevd flere kvelder med regelmessige kynnere. Det toppet seg forrige uke da jeg hadde regelmessig kynnere med 1 runde hvert 5 minutt over flere timer. Jeg ble nervøs da, men det gikk over da jeg la meg nedpå litt. Etter det har jeg ikke hatt så mange. I dag har jeg hatt noen. Jeg ser tydelig sammenheng mellom kynnere og stress på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå