Kaya25 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som vet hvor mange dager det er vanlig å ha slikt slim? Jeg har nå hatt det i 5 dager, siden torsdag. Til å begynne med var det litt hvitaktig men til slutt var det ganske fargeløst. Trodde jeg hadde EL på torsdag, siden jeg den dagen fikk smerter i magen og litt blodig utflod. Men nå er jeg usikker, siden slimet fortsatte helt til igår.... Noen som vet noe om dette??
Babyønske �� Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Man har som oftest eggløsning på siste dag med eggløsningsslim http://pernille.info/cervixsekret.htm
Knerten <3 Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Leser overalt at man som regel har el på siste dagen med slim... men nå er jeg usikker... Hadde el smerter på lørdag, da hadde jeg hatt litt slim siden torsdag. Trodde da at el var på lørdag. Søndag ikke noe smerter, men mye slim og masse el smerter på mandag igjen. Bittelitt slim idag bare. Lurer på når smertene kommer i forhold til el...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå