Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt gulper lite , men nå har det vært 2 morgener på rad og et par ganger i løpet av uka der han har gulpet opp mye! Han har ikke gulpet noe ellers på dagen. Han har vært tett i nesen den siste uka og spesielt på natta så kanskje han svelger endel luft ? Noen som har noen råd? Har brukt saltvann og det funker på dagen iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har babyen begynt med færre og større måltider om natta? Det kan forklare gulpingen. Men den tette nesa opplever jeg for tiden og det høres ut som det kan forklare gulpingen. Ekkelt om natta, når han nesten ikke får puste under ammingen, og guri meg for noen raper han har etterpå! Lufttrykket kan blåse inn veggen på soverommet;) Men saltvann funker ikke her, så jeg vil også gjerne ha tips:)

Skrevet

Han har ca de samme måltidene som før, men mulig han spiser mere hver gang. Men siste 2 nettene har det vært bedre. han har vært lettere i nesa og jeg har gått rundt med han på stua så jeg er sikker på han raper opp det som skal opp. Men får han ikke til å slutte å svelge luft. Så må nok vandre litt rundt:)

Saltvann funker her, men B. J har du prøvd med morsmelk i nesa? Noen synes det er ok, men her funket det ikke. Har også prøvd nesesug og da gjerne etter saltvann, men det ligger for lang bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...