Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har en del duplo allerede, men har ikke tatt det frem ennå, for føler han er litt for liten.

Men så kom jeg i snakk med noen som hadde tatt duploen frem for lengst..

Klarer de å bygge litt når de er så små?Eller skal jeg spare den litt til? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker og leker, det kommer an på hvordan du definerer det. Eldstemann fikk en del Duplo i ettårsgave, men han var mer interessert i dyrene, menneskene, tog og biler enn å bygge med klossene. Det var vel egentlig ikke før han var 2½ at han begynte å interessere seg for å bygge med klosser.

Skrevet

Her lekes det med Duplo. Men er jo ikke sånn at han bygger så mye.. :P Han setter sammen noen klosser, men drar de like fort fra hverandfre igjen, favoritten er å ødelegge det vi bygger til han. Eller ta opp klossene og prøve seg på navna.

Så er jo ikke tidlig å ta frem duploen, men ikke forvent store byggverk enda.. :P

Skrevet

JA!! Hele tiden nesten, men de bygger ikke så mye, bare setter sammen, for så å rive det ifra hverandre:) er veldig god trening for motorikken demses da:)

Skrevet

Mini er nesten 1,5. Mest stas med duplo-bilene, kjører rundt med dem og sier "bubæ"! Klarer å bygge tårn med klossene, men liker best å rive ned det vi eller storesøster har bygd...

Skrevet

Minsten fikk en del duplo til jul og 1 års dagen som var i januar, siden han hadde lekt mye med det. Han og storesøsteren leker mye med duplo i perioder. Det er en god stund siden han begynte å sette sammen klossene og han bygger små tårn. Ellers er det selvfølgelig stas å kjøre med bilene og leke med figurene, og ikke minst å rive det vi bygger. Det som har vært aller mest stas her i huset en en duplobuss. Den krangler de stadig om.

Skrevet

Takk for svar:)

Hihi hadde ikke regnet med at de bygger hus og greier, men tenkte mest på om de viste noe særlig interesse for det.

Klossene ligger langt inni boden etter flytting, så derfor jeg spør her og ikke bare tester det ut;)

Fikk en god idé tidligere i dag (om jeg må si det selv;))

Jeg gleder meg så til jeg kan lage pakkekalender til jul, og selv om han er litt liten ennå og sikkert ikke forstår så mye av det, så er det så koselig å ha på veggen:) Så tenkte jeg skulle kjøpe en stor eske med duplo og dele den opp for hver dag i desember:) Da er han 15-16mnd så DA må han vel like det! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...