Hermine87 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Mener å ha hørt mellom 4-6 uker en gang? Gjelder det tutteflaskene også? Er det mulig å bare kjøpe ny tuttedel til flaska, eller kjøper man helt ny flaske? Alt man skal lure på
El1 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 På flaskene har jeg bare skiftet når han gikk over til større hull i smokken. Altså da han var 3 mnd, størrelse 2 og 6 mnd, størrelse 3. Du får kjøpt kun smokkene
Lemonia Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg skifter ikke flaskesmokkene annet enn når han går opp i størrelse(bruker Avent). Smokker har vi heller aldri byttet. Da han var 5-6 mnd gikk han opp til neste størrelse smokk. Nå får vi se hvor lenge han bruker smokk da, og han bruker dem bare om natten så det er begrenset hvor mye de blir brukt, men tenker jeg bytter når han er ett år hvis han fremdeles bruker smokk da.
Gjest happyfeet<3 Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg spurte i en barneutstyrsbutikk og hun sa at silikonsmokkene ikke slites på samme måte som latekssmokkene. Men at man kunne bytte når de begynte å se "grå" ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå