Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter pris på om noen ville tatt seg litt tid til å se på meg :) Lurer på et par ting som hadde vært kjekt å få vite litt mer om

Skal straks begynne i ny jobb og gruer meg en del, ikke pga jobben eller noe sånt, men fordi det er så lenge siden jeg faktisk jobbet. Har studert og vært hjemme med barn de siste årene, dessuten er vårt yngste barn ikke mer enn 6 mnd når jeg skal ut i jobb, og dette plager meg en del. Jeg vet at selv om jeg helst skulle vært hjemme med barnet vårt i 6 måneder til så må jeg ut for å få opp inntektene. Hvordan kommer dette til å gå? Kommer jeg til å trives?

Vi har også en forsikringssak gående da vi nylig kjøpte et hus som viste seg å ha alvorlige feil og mangler, vi har søkt banken om forhøyet lån for å få fikset opp i dette samtidig som vi venter på at saken vår skal komme opp i forliksrådet evt. tingretten, hvordan kommer dette til å gå??

Lurer og litt på andre ting som f.eks. når min mor får solgt eiendommen som hun har strevet med å bli kvitt i flere år nå, når jeg og min samboer kommer til å forlove/gifte oss, får vi flere barn (har nå 3) og andre generelle ting.

Jeg født 201288

Han 121083

På forhånd takk for svar (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ikek se på din mor eller på lån til forsikringen da det er så mye som spiller inn blant andre folk som eg ikke får inn....

Men råd til dere ville eg ventet til alt var invirget i forsikrings selskapet dette skal ikke ta så lang tid (av erfaring tok det ikke mer enn 2-3 mnd her i familien) Det kan vere dere ikke får igjen forsikring om dere fjør noe med det nå selv....

Forlovelse får eg ikke opp noe nett nå, mulig han eller du vil vente.... Men innen 5 år er dere iallefall forlovet... flere barn setter en stopper på 3 barn på dere.... men får ikke opp at dere har 3 barn nå :P

Får opp at du har godt av å komme deg ut i jobb og at alt kommer til å gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...