Gå til innhold

BF må på kurs 3 dager før termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fortalte i ste at han hadde meldt seg på kurs på jobben i dag. Jeg skjønte jo lunta og spurte når det var, jo det var den 9 og 10. nov, og jeg har termin 13. Sjefen hadde mast på han i 3 uker nå om at han måtte melde seg på, og mannen min har sakt at det er for nærme termin. I dag fikk han streng beskjed om å melde seg på. Han skal ikke overnatte denne gangen, men det er jo nesten 2 timer å kjøre en vei. Dette er vårt andre barn, så da kan ting gå litt fortere og jeg har fått beskjed om å komme meg på sykehuset så fort jeg merker noe er i gang av legen. Kjenner jeg blir bekymret og ikke minst provosert over hvor lite hensyn det går an å ta av denne sjefen, synes dette er noe vi skal bestemme og ikke han. vil ikke være alene og utrygg i 2 timer med en stresset mann i bilen på vei til meg hvis det skjer noe når han er på kurs. Overreagerer jeg? Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2timer burde vel gå akkurat ;)

Jeg har 2uker igjen til termin, på onsdag skal min samboer i et møte på en aen kant av landet. På torsdag så reiser han til London hvor han deltids studerer, og kommer ikke hjem før på søndag.

2 dager etter termin må han til London igjen, for da har han noen veldig viktige eksamener! så da er han også borte ifra torsdag til søndag.

Skulle virkelig ønske det var mulig å si at neste mandag, da bestiller vi fødselen ;)

Lykke til

Skrevet

Samboeren min skal til Miami fra 7-16 nov, ul termin 25 nov, slå den!! Tror du JEG tenker han har dårlig tid eller?? Slapp av, 2 timer går veldig bra!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...